۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۶۱۰۴۰
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

شایسته‌گزینی در انتخابات شرط حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: حماسه اقتصادی در سال 1392 ادامه مسیر جهادی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در جمع تعدادی از مسؤولان استانی با اشاره به اهمیت توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال‌جاری اظهار داشت: حماسه اقتصادی در سال 1392 ادامه مسیر جهادی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

 

وی با تأکید بر این‌که همه مسؤولان کشور در بخش های مختلف باید عزم خود را برای تحقق فرمان رهبر فرزانه انقلاب جزم کنند، خاطرنشان کرد: تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی نشانگر صبر، استقامت، تلاش، بصیرت و درایت مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر است.

 

امام جمعه زنجان پیام شرکت گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی را مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان دانست و تصریح کرد: هوشیاری آحاد جامعه برای مقابله با فتنه های احتمالی و متعدد دشمنان داخلی و خارجی نظام در آستانه این حماسه بزرگ سیاسی ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که وظیفه مردم در حماسه سیاسی، شایسته گزینی و انتخاب اصلح است، ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری عرصه خلق حماسه سیاسی و رویارویی با تحریم های دشمنان خلق حماسه اقتصادی است، در حقیقت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جهات مختلفی حائز اهمیت و حساسیت است.

 

وی حضور گسترده توأم با بصیرت در انتخابات را مسؤولیت بزرگ ملت ایران در سال جاری عنوان کرد و گفت: مردم می دانند که با مشارکت در انتخابات آینده، سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می زنند و مدیران اجرایی کشور را منصوب می کنند، از این رو باید با شناخت و بصیرت نسبت به انتخاب فرد اصلح گام بردارند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که حضور در پای صندوق های رأی،‌ فرصت انتخاب تک تک مدیران کشور و نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی محسوب می شود، تصریح کرد: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند خلق حماسه سیاسی در انتخابات خردادماه است، باید با مشارکت حداکثری پاسخی کوبنده با تحریم های دشمنان داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و اظهار داشت: در سالی که به دنبال رهایی از اقتصاد نفتی هستیم، توجه بیش از پیش به عرصه تولید و حمایت از صنعتگران داخلی صورت گیرد، از سوی دیگر مردم باید برای خرید تولیدات داخلی اهتمام داشته باشند.

 

وی در پایان با تأکید بر این‌که باید پیام نوروزی رهبری را از عمق جان باور و به برنامه های تعیین شده عمل کرد، افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند،‌ تحقق « تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی »برنامه ای بلند مدت و نیازمند اجرای برنامه ای متناسب در این زمینه است./9351/پ202/س

ارسال نظرات