۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۶۱۱۴۸
امام جمعه موقت بهشهر:

حماسه آفرینی با تکیه بر آرمانهای انقلابی تحقق می یابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بهشهر با بیان این که حماسه آفرینی تنها با بهره گیری از روحیه دینی، آرمان های انقلابی و ارزش های ملی امکان پذیر است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی نیز با همین پشتوانه ها همواره حماسه ساز بوده و هستند.
حجت الاسلام رکاوندي، امام جمعه موقت بهشهر

حجت الاسلام سید جواد حسینی رکاوندی، امام جمعه موقت بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: ایران اسلامی در سالی که گذشت علی رغم همه برنامه ها و ترفندهای دشمنان استوار ایستاد و باید در این رابطه با استواری بیشتر و با اتکاء به خودباوری بالنده تر از گذشته به پیش برویم.

 

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت های کشور برای تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید به کار گرفته شود.

 

حجت الاسلام رکاوندی تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید را در گرو وحدت و همبستگی مسؤولان و آحاد جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به حتم تحقق شعار امسال بالندگی و شکوفایی کشور را در پی خواهد داشت.

 

وی ملت ایران را ملتی حماسه ساز در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

 

حجت الاسلام رکاوندی با بیان این که حماسه آفرینی تنها با بهره گیری از روحیه دینی، آرمان های انقلابی و ارزش های ملی امکان پذیر است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی نیز با همین پشتوانه ها همواره حماسه ساز بوده و هستند.

 

امام جمعه موقت بهشهر با بیان این که باید ابعاد حماسه سیاسی و اقتصادی به عنوان یک اصل مهم در جامعه نهادینه و مورد توجه آحاد مردم و مسؤولان بخش های مختلف قرار گیرد اظهار داشت: ملت ایران رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه عرصه ها سرلوحه کارخود قرارخواهند داد و در جهت تحقق رهنمودهای ایشان تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام رکاوندی گفت: همه پیشرفت های مختلف ایران اسلامی ما در گرو خوداتکایی ملت ما به خود و دوری جستن از غرب و ایادی کفر است و باید در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با خلق حماسه ای دیگر در جهت خودباوری خود تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: باید سال ۹۲ را سال همت و تلاش برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب بدانیم و در جهت تحقق فرامین رهبری تلاش مجدانه داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت بهشهر یادآور شد: انتخابات آینده ریاست جمهوری نقطه بارز و اوج حماسه سیاسی است که امیدواریم با حضور حداکثری  و شرکت فعال مردم، حماسه بزرگ دیگری برای ایران اسلامی خلق کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: حماسه سیاسی و اقتصادی باید در سال ۹۲ با حضور پر شور مردم در صحنه های سیاسی از جمله انتخابات ریاست جمهوری و کار و تلاش همه جانبه تحقق یابد و در این رابطه همه ما مسؤول هستیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات