۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۶۱۱۴۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند شجاعت و تدبر در امور است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیازمند شجاعت و تدبر در امور است.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران یکی از تلاش های دشمن در جدا کردن مردم از نظام سیاسی کشورمان بوده است که از ترفندهای مختلف در این راستا استفاده کرده و به بن بست رسیده است چرا که مردم ما در پیروزی این انقلاب و همچنین بقای آن  همواره پشتیبان انقلاب بوده و از آن حمایت کرده اند.

 

وی با بیان این که هیچ انقلابی بدون حضور و پشتوانه مردمی نه پیروز می شود و نه دوام و بقاء پیدا می کند، افزود: ملت ایران اسلامی 34 سال با پشتیبانی نظام اسلامی موجب عزت آفرینی ایران اسلامی در عرصه جهانی شدند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که متأسفانه در دوران ائمه معصوم(ع) نیز برخی از مردم با حکومت اسلام و شریعت محمدی همراهی نکردند، ادامه داد: اما ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پشتیبان حقیقی نظام و رهبری انقلاب بوده و هستند.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان این که ملت ایران در حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم بوده اند، تصریح کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف کشور راه نفوذ و دخالت بیگانگان به کشور را بسته است.

 

وی با اشاره به ترفندها و توطئه های دشمان در انتخابات سال 88 خاطرنشان کرد: با توجه به این که دشمن در آن زمان با همه تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین مردم و نظام به کار گرفت، اما آگاهی و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق توطئه های آنها شد.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: دشمنان نظام و انقلاب این بار نیز چشم به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ایران دوختند و همه توان خود را به کار گرفتند تا برای ایران اسلامی ما مشکلاتی ایجاد کنند که اساسی ترین مشکل کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق رای است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبری بعد از امام راحل همواره چراغ راه ما بوده و کشور را از بحران های مختلف نجات داده است و امسال در حالی از حماسه سیاسی سخن به میان آوردند که حماسه سیاسی چیزی غیر از حرکت عادی و معمولی است که با حضور حماسی در صحنه انتخابات، شاهد خلق حماسه ای عظیم برای ایران اسلامی باشیم.

 

حجت الاسلام بابایی افزود: در سال جدید نیز با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حماسه اقتصادی باید همچون سال گذشته حمایت از محصولات داخلی و کار و سرمایه ایرانی مورد توجه قرار گیرد تا با خودکفایی در بخش های مختلف اقتصادی به نقطه ای برسیم که از وابستگی به نفت و صادرات نفتی رها شده و در بخش صادرات غیرنفتی به نقطه ای برسیم تا ایران اسلامی و بالنده را بسازیم.

 

وی ادامه داد: در اقتصاد هم مانند همه موارد نیازمند کار حماسی هستیم و کار حماسی نیز در سایه وحدت و همدلی و اتحاد همه جانبه ایجاد می شود تا با تلاش شبانه روزی در بخش های مختلف جامعه کشور را از وابستگی نجات داده و از وابستگی اقتصادی به بیگانگان رهایی یابیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات