۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۱۸۸

تشییع نمادین حضرت زهرا در ورامین

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) پیکر حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان ورامین به صورت نمادین تشییع می شود.
تشييع نمادين حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت الاسلام غدیریان، سرپرست اداره اوقاف ورامین گفت: همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) پیکر حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مردم خداجو در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان ورامین به صورت نمادین تشییع می‌شود.
وی افزود: این آیین سوگواری قدمت طولانی دارد و امسال نیز همچون سال‌های گذشته این مراسم با حضور هیات مذهبی باشکوه برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره اوقاف ورامین تصریح کرد: مراسم نمادین تشییع پیکر حضرت زهرا(س) در شب شهادت آن بانوی بزرگوار از مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین تا آستان مقدس امامزاده سید فتح الله(ع)خواهد بود.
وی اضافه کرد: این آیین معنوی همزمان با شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) بعد از نماز مغرب و عشا از مسجد امام خمینی(ره) واقع در میدان امام خمینی(ره) پیشوا آغاز و تا حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام غدیریان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پس از حضور در این اماکن مقدسه به سوگواری و مدیحه سرایی خواهند پرداخت./959/د102/ص

ارسال نظرات