۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۶۱۱۹۵

تسلیت آیت الله نوری همدانی به مردم بوشهر/ تاکید بر کمک فوری به زلزله زدگان

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن تسلیت کشته شدن شماری از مردم استان بوشهر در زلزله، مسؤولان و مردم را به کمک همه جانبه و فوری به زلزله زدگان توصیه کرد.
1/ آيت الله نوري همداني درس خارج فقه آيت الله نوري همداني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت کشته شدن شماری از مردم بوشهر در زلزله از مردم و به ویژه مسؤولان خواست به کمک آسیب دیدگان بشتابند.

 

این مرجع تقلید همچنین با خانواده های مصیبت دیده این حادثه ابراز همدردی و برای بازماندگان از درگاه الهی صبر و اجر مسالت کرد.

 

هیچ کس حق عقب نشینی در مساله انرژی هسته ای ندارد

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که ما استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم خود می دانیم، تصریح کرد: هیچ کس در این راستا حق عقب نشینی ندارد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم ملت ایران دانست و تاکید کرد: کوتاه آمدن در این جهت و وقت کشی کردن به صلاح نیست.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: ما استفاده از انرژی هسته ای را برای مصارف غیر صلح آمیز شرعا جایز نمی دانیم.

 

بدرفتاری آل سعود با شیخ نمر محکوم است

وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن بدرفتاری آل سعود با شیخ نمر، تصریح کرد: علمای شیعه از این عالم و روحانی برجسته اعلام حمایت کرده و می کنند.

 

عزای حضرت زهرا باشکوه اقامه شود

حضرت آیت‌الله نوری همدانی بخش دیگری از سخنان خود را به تحلیل و تبیین نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اختصاص داد و از انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی یاد کرد.

 

این مرجع تقلید همچنین با تسلیت ایام فاطمیه، بر ضرورت اقامه باشکوه عزای حضرت زهرا(س) در شهرهای مختلف کشورمان تاکید کرد. /924/پ202/ج

 

ارسال نظرات