۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۶۱۲۲۸
حجت الاسلام ابوترابی:

امروز روح بلند صیادها مشت محکمی بر دهان رژیم صیهونیستی و آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی منطقه‌ای ایران و فرماندهی عاقلانه، عزت بزرگی را به همراه دارد که می‌تواند این سکوت را بشکند، اگر این صبرها نبود مقام ما در خاورمیانه این طور نبود، این دستاوردهای علمی همه کار خدایی است.
مراسم سالگرد شهادت سپهبد صياد شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراسم چهاردهمین سالگرد امیرسرافراز ارتش اسلام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، صبح امروز چهارشنبه 21 فروردین‌ماه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و سرداران و سرلشگران ایزدی مقدم، فیروز آبادی، رشید، صالحی، پور دستان، اسدی، سعیدی، خواجه زاده در مسجد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

این مراسم در ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و پس از آن واعظ اهل بیت(ع) حاج مهدی سماواتی ابیاتی چند از مدح حضرت زهرا(س) را خواند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی نخستی که ما باید داشته باشیم دستاوردهای توحیدی واستقامت و ایستادگی است، ما باید با علم به استقبال چالش‌ها و سختی‌ها برویم و باید با جانبازی‌ها و اسارت‌ها و شهادت‌ها به سمت قله‌های کمال هدایت گام برداریم.

دبیر جامعه وعاظ تهران ویژگی دوم را صبر در مقابل حملات و تهدیدات دانست و گفت: نماز که نماد عبودیت و بندگی و قرارگرفتن در مقابل دشمنان در خدمت انسان‌ها ویژگی سوم و چهارم است و خداوند در آغاز سوره بقره با صفات متقین شروع کرده است که از همین ویژگی‌ها یاد می‌کند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود: حال این شخصیت‌های بزرگ شهید صیاد شیرازی‌ها از زانو زدگان در مقام امامت و رهبری جامعه هستند و یاد خدا بود که دل‌های آنان را زنده می‌کرد.

نایب رییس مجلس در ادامه با اشاره به آیه و الصابرین علی اصابهم عنوان داشت: صبر ما و سه دهه مقاومت ما به پشتوانه رهبر انقلاب، الگویی برای لبنان بوده است که در مقابل اسراییلی که در شش روز توانست نقشه جغرافیایی خود را به دوبرابر افزایش دهد، ایستادگی کند و پیروز باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ابراز داشت: شهید صیاد همانطور که درمحراب عبودیت و بندگی الگو بود در مسائل نظامی و سیاسی استاد بود، امروز روح بلند صیادها مشت محکمی بر دهان رژیم صیهونیستی و آمریکا است.

وی با بیان این‌که امروز رسالت دفاع از مظلومیت را نمی‌توان با سکوت انجام داد، گفت: استراتژی منطقه‌ای ایران و فرماندهی عاقلانه، عزت بزرگی را به همراه دارد که می‌تواند این سکوت را بشکند، اگر این صبرها نبود مقام ما در خاورمیانه این طور نبود، این دستاوردهای علمی همه کار خدایی است.

دبیر جامعه وعاظ تهران در پایان تصریح کرد: اگر دنیا و آخرت می‌خواهی جز این مسیر نورانی نیست، مگر می‌شود انسان موحد، متصل به خدا نباشد، اسارت را مبدل کرده‌اند به رشادتها و پیروزی‌ها و تاکید زیادی بر نماز داشت./959/پ202/ص

ارسال نظرات