۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۶۱۲۳۱
نماینده قم در مجلس مطرح کرد؛

عضویت همزمان یک مدیر خودروساز در 12 هیات مدیره

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عضویت یکی از مدیران یکی از شرکت های خودروساز در 12 هیات مدیره خبر داد.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در جلسه علنی امروز خطاب به مهدی غضنفری وزیر صنعت و معدن از عدم مدیریت و نظارت این وزارتخانه که منجر به انحصار فروش قطعه به خودروسازان توسط  شرکتی که یکی از مدیران ارشد آن در آمریکا سکونت دارد انتقاد کرد .

 

وی همچنین از عضویت یکی از مدیران یکی از شرکت های خودروساز در 12 هیات مدیره خبر داد و افزود : مگر قحط الرجال مدیران در کشور وجود دارد که باید یک نفر در مجموعه بزرگ این صنعت عهده دار عضویت 12 پست هیات مدیره های مختلف در کشور باشد .

 

نماینده قم همچنین از سهام بازی خودروسازان و عدم توجه به کیفیت خودروها نیز انتقاد و تصریح کرد : طبق گزارشات واصله پراید بیشترین کشته های سفرهای نوروزی امسال را به خود اختصاص داد و خودروسازان باید به جای سهامداری و بانکداری به کیفیت خودروهای ساخت داخل توجه بیشتری کنند .

 

در ادامه این جلسه محمدرضا باهنر که در غیاب لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت، از امیرآبادی پرسید که آیا از توضیحات وزیر قانع شده است یا نه؟ گفت که بنده از وزیر اقتصاد درباره دانه درشت‌های بانکی و معوقات بانکی سوال کردم و کارت زرد هم به حسینی داده شد اما متاسفانه معوقات بانکی بالا رفت، می‌ترسم به وزیر صنعت هم کارت زرد داده شود و قیمت خودروها مجددا افزایش یابد، با وجود اینکه از توضیحات وزیر قانع نشدند، ولی درخواست رای‌گیری هم ندارم./924/د102/ج

ارسال نظرات