۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۶۱۲۴۱
25 فروردین ماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی تبیین نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که تاکنون 300 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، تصریح کرد: این همایش یازدهم اردیبهشت ماه سال برگزار می شود.
 مدير کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

حجت الاسلام رحمت‌الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به نقش نماز در پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: نماز و دفاع مقدس از موضوعات با اهمیت و ارزشی جامعه ما به شمار میروند و باید تا میتوان در راستای تبیین اهمیت و جایگاه این موضوع مهم در جامعه تلاش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری افزود: نماز و دفاع مقدس از موضوعات با ارزش جامعه اسلامی به شمار میروند و رزمندگان دفاع مقدس در سایه توجه به نماز و ولایت، حماسه آفریدند.

حجت الاسلام اروجی با بیان این که تاکنون 300 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده است، تصریح کرد: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه،  21 اثر در هفت حوزه تقدیر ،50 مقاله برتر در قالب پوستر منتشر و مقالات ارسالی نیز در قالب کتاب جامع منتشر می شوند.

مسؤول کمیته علمی همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملیˈتبیین نقش نماز در دفاع مقدسˈ را 25 فروردین سال 1392 عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این همایش یازدهم اردیبهشت ماه 1392 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش‌های فراخوان همایش نقش نماز در دوران مقدس، بیان داشت: این همایش در هفت بخش شعر، وبلاگ، فیلم‌نامه، داستانک، عکس، خاطره‌نویسی و مقاله برگزار میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری محورهای همایش بخش مقاله نویسی را نماز و فرهنگ ایثار و شهادت، نماز در وصیت نامه شهیدان، نقش نماز در جنگ نرم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در بخش خاطره، عکس، فیلم کوتاه، داستانک و وبلاگ موضوعاتی مانند جلوه هایی از نماز رزمندگان، نمازجماعت در جبهه، مسجد و نماز جمعه به عنوان نماد مقاومت در جبهه پیشنهاد شده است.

حجت الاسلام اروجی بر ضرورت تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده این همایش تأکید کرد و گفت: امید میرود با تبلیغات فراگیر و گسترده‌تر شاهد استقبال چشمگیر از این همایش باشیم.

مسؤول کمیته علمی همایش ملی تبیین نقش نماز در دفاع مقدس استان چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در زمینه های داستان کوتاه، وبلاگ، خاطره، عکس و نقاشی به ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، بلوار آیت‏ الله کاشانی، ستاد اقامه نماز استان، میدان امام حسین(ع) سپاه قمربنی هاشم(ع)، معاونت روابط عمومی و تبلیغات و یا نشانی اینترنتی   ravabetomomi.sepahcharmahalb@gmail.com  ارسال کنند./9457/ت302/ب

ارسال نظرات