۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۶۱۲۶۲
در مازندران صورت گرفت؛

بهره برداری و آغاز چند پروژه عمرانی با حضور احمدی نژاد

خبرگزاری رسا ـ قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال امروز با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.
احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، دکتر محمود احمدی نژاد با حضور در کیلومتر ششم قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در محور مرزن آباد به چالوس در حوالی روستای سی‌نوا این بخش از آزاد راه تهران - شمال را به طور رسمی افتتاح کرد.

 

رییس جمهور در بازدید از بخش‌هایی از این قطعه از آزاد راه تهران- شمال با توضیح مسؤولان در جریان چگونگی روند فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در جهت احداث آن قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال، پس از گذشت 35 سال از آغاز این پروژه به طول حدود 21 کیلومتر از مرزن آباد شروع و به چالوس ختم می شود که با بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال زمان سفر به شمال کشور یک‌ساعت کاهش یافته و سالانه 15 میلیارد تومان صرفه‌جویی سوخت و 20‌میلیارد تومان کاهش هزینه تصادفات را به دنبال خواهد داشت.

 

برای احداث این قطعه از آزادراه حدود 2 هزار و 130 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

به گزارش رسا، همچنین عملیات اجرایی جاده تنکابن - الموت – قزوین نیز امروز با حضور رییس جمهور در دهستان دو هزار تنکابن آغاز شد.

 

احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح عملیات ساخت این جاده با اظهار خرسندی نسبت به این که سفرش به استان مازندران با آغاز عملیات اجرای یک طرح بسیار بزرگ و تحول‌آفرین مصادف شده است، گفت: از گذشته‌های دور همواره ارتباط سهل و آسان بین جنوب و شمال رشته‌کوه‌های البرز جزء آرزوهای مردم بوده است و امروز که ارزش وقت و عمر انسان‌ها بسیار بالاتر از قبل است، نیاز به جاده‌های جدید و متناسب با شرایط روز بیش از پیش احساس می‌شود.

 

رییس جمهور اظهار داشت: طبیعت زیبای مازندران در کنار مردم باصفا و مؤمن خطه شمال باعث شده مردم ایران علاقمند باشند که همه ساله برای دیدن این زیبایی‌ها و ملاقات با مردم این خطه به این منطقه سفر کنند، لذا لازم است راه‌های ارتباطی مناسب و با استانداردهای روز برای این منظور احداث شود.

 

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی سه سال زمان برای ساخت این راه تصریح کرد: کار ساخت این جاده به بچه‌های دفاع مقدس سپرده شده است که برای کار شب و روز نمی‌شناسند و انشاء الله با لطف خدا و یاری ائمه خیلی زودتر از زمان مقرر ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد./950/پ202/ب

ارسال نظرات