۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۶۱۲۸۰

حضور اعضای سازمان بسیج هنرمندان در حرم مطهر حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ رییس و اعضای سازمان بسیج هنرمندان کشور با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن زیارت مضجع نورانی این بانو،‌ با مسئولان آستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، اعضای سازمان بسیج هنرمندان کشوربا حضور در آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن زیارت بارگاه نورانی این بانو و بازدید از بخش‌های اداره کل روابط عمومی آستان مقدس، در جریان فعالیت‌های این اداره قرار گرفتند.
حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان،‌ مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس قم در این دیدار ابراز امیدواری کرد: با کمک همه هنرمندان اهداف آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که در افق 1404 آمده است و می‌بایست به عنوان قطب معنوی زیارتی کشور و محوراصلی‌ترین و الهام بخش تعالیم قرآنی باشد سریعتر محقق شود.
وی اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت های خبرگان و نخبگان هنری در چشم اندازی که ترسیم شده است می‌تواند فضای هنری و مذهبی کشور را پویا و پیشرفته کند و به هنر متعالی نزدیک گرداند.
مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس قم بیان داشت: زمینه برای جذب خدام تخصصی برای همه هنرمندان فراهم شده که حضور شما عزیزان سبب خواهد شد که آستان مقدس بتواند ارائه‌دهنده الگوی هویتی عملی شیعی، متکی بر اصول و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) با ظرایف و زبان هنر باشد.
حجت‌الاسلام صادقی آرمان‌ در پایان سخنان خویش با ابراز خوشنودی از وجود چنین هنرمندانی در عرصه هنری کشور گفت: حضور هنرمندان با پیشینه و نگاه مذهبی سبب خواهد شد که آثار هنری تولید شده نیز موجب رضایت خداوند متعال باشد و شاهد نشر و گسترش بیشتر اسلام را در سراسر عالم باشیم.
در این دیدار رضا برجی، مستندساز و عکاس دوران دفاع مقدس و 14 جنگ در سطح بین‌المللی، عباس براتی‌پور، شاعر انقلابی، جولایی کارگردان تئاتر و نمایش، آستانه، نویسنده و کارگردان تئاتر، جمال شورجه، کارگردان سینما، خبری، رییس پژوهشگاه هنر جهاد دانشگاهی، یزدان‌پناه، نویسنده و مستندساز، سرمست، خوشنویس و گلریز خواننده مشهور سرودهای انقلابی حضور داشتند.
حسین قنادیان، رییس سازمان بسیج هنرمندان طی سخنانی با اشاره به لزوم حضور هنرمندان کشور در بارگاه‌های ملکوتی امامان و معصومین (ع) عنوان داشت: این سازمان بعنوان خادم افتخاری در خدمت فعالیت های هنری و رسانه‌ای آستان مقدس است.
در ادامه محمد گلریز، خواننده مشهور سرودهای انقلابی هم در سخنانی اظهار کرد: حضور در این فضای معنوی همواره به هنرمندانیی که به دنبال تعالی روح و هنر خود هستند کمک فراوانی کند.
وی افزود: سرودی در ارتباط با بزرگی و عظمت حضرت فاطمه معصومه(س) قبلا آماده شده که با نهایت افتخار آن را تقدیم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خواهم کرد.
دیگر اعضای سازمان بسیج هنرمندان کشور هم در این جلسه به بیان دغدغه‌هایی پیرامون رشته‌های هنری گوناگون پرداختند و خواستار فراهم آوردن زمینه حضور بیشتر هنرمندان در چنین فضاهای معنوی و مذهبی شدند.
در پایان نیز اعضای سازمان بسیج هنرمندان از بخش‌های اداره کل روابط عمومی آستان مقدس بازدید و با غذای متبرک حضرتی پذیرایی شدند./907/د102/ع
ارسال نظرات