۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۳۸۰

دیده بان حقوق بشر سوریه و حمایت از شورشیان مسلح

خبرگزاری رسا _ سازمان دیده بان حقوق بشر: در حملات هوایی به مردم عادی، همه قربانیان غیرنظامی هستند و حتی یک نفر از گروه های مخالف مسلح هم در میان کشته ها و زخمی ها نیست!
ديده بان حقوق بشر سوريه و حمايت از شورشيان مسلح

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی که به تریبون شورشیان مسلح سوریه تبدیل شده است، با بزرگ کردن بخش هایی از گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه، اقدام به تخریب دولت سوریه و حکومت بشار اسد کرد.


گزارش ارائه شده از سوی دیده بان حقوق بشر آنقدر یک طرفه است که حمایتشان از شورشیان مسلح کاملا واضح است به این  قسمت توجه کنید: در حملات هوایی به مردم عادی، همه قربانیان غیرنظامی هستند و حتی یک نفر از گروه های مخالف مسلح هم در میان کشته ها و زخمی ها نیست!.

البته دیده‌بان حقوق بشر نتوانسته چشمانش را بر روی واقعیت های موجود و جنایت های شورشیان مسلح ببندد و در گزارشش آورده است که: گروه های مخالف مسلح، عمدا پایگاه های شان را در قلب مناطق پر جمعیت بنا کرده اند که باعث می شود تلفات غیر نظامیان بالا رود.


در بخش دیگری از این گزارش به رفتار غیر انسانی شورشیان مسلح با مردم نیز اشاره شده است، و تصاویر مردی که در طول سه روز بازداشت، توسط گروه های تروریستی مسلح شکنجه شده بود را برای سازمان مرکزی دیده بان حقوق بشر ارسال شده است.
هرچند نقض حقوق بشر توسط شورشیان مسلحی که وابسته به القاعده هستند و از سوی دولت های غربی حمایت مالی و نظامی می شوند، بارها برای سازمان های حقوق بشری اثبات شده است، اما این سازمان ها نتوانسته اند در برخورد با شورشیان کاری از پیش ببرند./9161/خ

ارسال نظرات