۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۶۱۵۰۰
محصولی:

کاندیدای جبهه پایداری دو هفته دیگر معرفی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که با بررسی‌های انجام شده آقایان لنکرانی، فتاح و جلیلی سه نفری بودند که بیشترین امتیاز را آوردند و این‌ها بیشتر شانس دارند گفت: این سه نفر ظرف دو هفته آینده به جمع بندی می‌رسند و کاندیدا را معرفی می‌کنیم.
صادق محصولي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر جمعه بیست و سوم فروردین ماه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شاهد واقع در خیابان ایتالیا تهران، در پاسخ به این‌که برخی می‌گویند جبهه پایداری جذب حداکثری ندارد، اظهار داشت: ظاهر این حرف زیبا است اما جذب حداکثری در ارتباط با مردم است، نه در انتخاب مسؤولان برای پست‌هایی مانند مجلس و بلکه بالاتر از آن ریاست جمهوری که قدرت زیادی در دست شخص قرار می‌گیرد که اینجا باید مور را از ماست بیرون کشید.

وی در ادامه این مطلب افزود: کجا داریم که امیرالمؤمنین(ع) یک جا درباره مسئولین کوتاه آمده باشد؟ وقتی ایشان می‌شنود که یکی از والیان بر سر سفره رنگین نشسته است، عمدا نامه سرگشاده می‌نویسند تا امروز به دست ما برسد و بدانیم باید چکار کنیم.

 محصولی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) فرمودند تا به حال از هیچ کس نترسیده‌ام و این به استقامت امام(ره) برمی‌گردد، گفت: هم‌اکنون مشکلی که در دولت دهم پیدا کردیم این است که نسبت به آنچه گفته بودند، استقامت نکردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به این‌که باید توجه داشته باشیم که اگر بخواهیم به دین عمل کنیم، انواع تهمت‌ها را به ما می‌زنند، عنوان داشت: این‌همه سایت و روزنامه ای که آمریکا ایجاد و از آنها حمایت می‌کند، بر آنها اسم‌هایی می‌گذارد که ما به‌به بگوییم و حتی عکس امام(ره) و مقام معظم رهبری را بالای آن قرار می‌دهند.

وی تأکید کرد: استقامت باید بر پایه روشنی باشد که خداوند دستور داده است و باید در مسیری که او می‌فرماید مقاومت کنیم که شاخص آن مقام معظم رهبری هستند.

محصولی با بیان این‌که انتخاب اصلح به لحاظ عقلی، منطقی و شرعی کاملا روشن است و ما باید به دنبال آن باشیم، ابراز داشت: برخی پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام رضا(ع) از انتخاب اصلح چیزی نمی‌گفتند و عبارت صالح مقبول را مطرح می‌کردند اما پس از این سخنرانی که ایشان در آن چهار بار کلمه اصلح را بیان فرمودند، صحبت‌های آنان تغییر کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مقام معظم رهبری نفرمودند نظرسنجی، نفرمودند سه یا پنج و یا ده نفر جمع بشوند و امام خمینی(ره) فرمودند انتخاب اصلح برای مسلمین یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد.

وی با بیان این‌که دویست تا سیصد شاخص ریزشده بین 70 نفر مورد بررسی قرار گرفت که دو سه نفر از آنها از دوستان جبهه پایداری بودند و برخی  از اعضای این جبهه هم حاضر نشدند اسم شان باشد، عنوان کرد: آقایان لنکرانی، فتاح و جلیلی سه نفری بودند که بیشترین امتیاز را آوردند و این‌ها بیشتر شانس دارند.

محصولی با اشاره به این‌که این سه نفر ظرف دو هفته آینده به جمع بندی می‌رسند و کاندیدا را معرفی می‌کنیم، افزود: خدمت مرحوم آیت‌الله خوشوقت رسیدیم و گفتیم که پیش هرکس که برای کاندیدا شدن می‌رویم نمی‌پذیرد که ایشان فرمودند و می‌گویند کار سختی است، که فرمودند همین‌هایی که از مسؤولیت فراری هستند به درد مسؤولیت می‌خورند و کسانی که ولع دارند، خیلی به درد آن نمی‌خورند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این‌که برداشت ما این است که این سه نفر در مدیریتی که داشتند موفق بوده‌اند، ابراز داشت: آیت‌الله خوشوقت فرمودند که دو موضوع تدین و ولایت‌مداری و کارایی رکن و بقیه واجبات است.

وی گفت: روزی که حادثه روز بیست و دوم بهمن در قم افتاد، دو نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری آن را محکوم کردند، فردای آن روز سخنگوی این جبهه طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که آنها که مرتکب این کار شدند، در پازل دشمن بازی کردند و من هم در سخنرانی برای انجمن‌های اسلامی مستقل در مشهد این حادثه را محکوم کردم و حجت‌الاسلام آقا تهرانی هم روز سه شنبه پس از آن در مصاحبه ای آن را محکوم کرد که فردای آن منتشر شد./956/پ202/ج

ارسال نظرات