۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۶۱۵۳۴
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا؛

اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در ساعت 9صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) در جوار امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار می شود.
اجتماع بزرگ عزاداران فاطمي

حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، گفت: با توجه به توصیه‌های علما و مراجع عظام تقلید مبنی بر ضرورت تعظیم و بزرگداشت شعائر فاطمی و عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه، شورای هیأت های مذهبی استان با هماهنگی و استفاده از نظرات و پیشنهادات مسؤولان هیأت‌های عزاداری، برنامه‌ریزی مناسبی را برای بزرگداشت این ایام و شام غریبان آن حضرت انجام داده است.

وی از برنامه‌ریزی برای برپایی اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی در ساعت 9 صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و افزود: در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هیأت ها و دسته های سینه‌زنی شهرکرد از خیابان‌های مختلف این شهر به سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حرکت می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دسته ها پس از مراجعت به دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به همراه حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سوی امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد حرکت می کنند.

گفتنی است بیش از 30 هیأت در این اجتماع شرکت خواهند کرد./9457/ت302/ب

ارسال نظرات