۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۶۳۶

مسابقات ورزشی یاوران ولایت ویژه طلاب بسیجی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، از برگزاری مسابقات ورزشی یاوران ولایت با حضور تیم‌های متعددی از پایگاه‌های بسیج طلاب شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
ورزش طلاب
حجت الاسلام علی ارمی، مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مسابقاتی که در روزهای اخیر از سوی این سازمان برای بسیجیان برگزارشد، اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات ورزشی «یاوران ولایت» در دو رشته فوتسال و شنا در شهرری برگزار شد که هدف از این برنامه‌ها، ارتباط بین پایگاه‌های بسیج طلاب استان تهران بود.
وی ادامه داد: ده تیم در رشته فوتسال از هفت ناحیه استان تهران در این مسابقه شرکت داشتند و بیست نفر هم در رشته شنا حضور داشتند.
مسؤول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ابراز داشت: ما مسابقات فوتسال و شنا را با حضور بسیجیان استان تهران، در صبح روز بیست و دوم فروردین‌ماه آغاز کردیم که تا ساعت هفده همان روز به طول انجامید.
وی بیان داشت: در رشته شنا پنج نفر از نواحی بسیج طلاب دماوند، شهرری و رباط کریم انتخاب شدند و به آن‌ها جوایزی هم اهدا شد اما در رشته فوتسال، تیم‌های بسیج طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم، تیم بسیج طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) پرند و یک تیم هم از بسیج طلاب شهرری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند که در پایان به آن‌ها جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
حجت الاسلام ارمی افزود: با توجه به این‌که مسابقات مذکور در ایام فاطمیه قرار گرفته بود، مراسم مرثیه سرایی حضرت زهرا(س) نیز با حضور بسیجیان برگزار شد.
وی در پایان حضور طلاب بسیجی ورزشکار را درعرصه انتخابات مهم خواند و ادامه داد: ما از همه بسیجی‌ها به ویژه طلاب و روحانیون می‌خواهیم که در زمینه حضور در انتخابات و دعوت به شرکت حداکثری مردم تلاش و کوشش کنند و انشالله که بتوانیم در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی انتخاباتی بسیار باشکوه و با شرکت بالای مردم را داشته باشیم./957/ت302/ص
 
 
 
 
 
ارسال نظرات