۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۶۱۶۷۴
استاد حوزه علمیه آمل:

ترویج فضائل اهل بیت بسترساز تقویت ارزش‌های دینی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ترویج فضائل اهل بیت بسترساز تقویت ارزش های دینی است، ابراز داشت: انسان باید همواره در تلاش باشد تا در مسیر ارزنده و نورانی اهل بیت معصومین(ع) حرکت کرده و از فضایل این بزرگواران به شکل مطلوبی استفاده کند.
حجت الاسلام محمد امين براتي، استاد حوزه علميه امام حسن عسکري (ع) آمل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدامین براتی، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در مسجد الرسول(ص) گرجی محله آمل برگزار شد با بیان این که امام زمان(عج) تجلی نور الهی و حقیقت رسول الله است، گفت: وجود اهل بیت معصومین به این سبب است تا انسان ها استعداد پیدا کرده و به اوج برسند.

 

وی با اشاره به این که خداوند متعال به محبوب خود حضرت فاطمه زهرا(س) را که کوثر وجودی او است اهدا کرد، بیان داشت: خداوند عالم کوثری ها را دعا کرده و کسانی که عشق به کوثر دارند وجودشان در دنیا و آخرت خیر است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که کسانی که محبت کوثری دارند چنین مجالس ارزنده ای را برگزار کرده و از همه امکانات خود در این راه نورانی خرج می کنند، خاطرنشان کرد: آن انسان هایی که در مسیر کوثر نیستند محبت رسول الله را در دل ندارد بلکه دل پیامبر گرامی اسلام را می شکنند که مورد نفرین هستند.

 

حجت الاسلام براتی با بیان این که انسان باید در تلاش باشد تا اعمال او ره توشه ای برای آخرتش باشد، گفت: یاد خداوند متعال سبب می شود تا انسان به سمت تعالی و تکامل حرکت کند.

 

وی با اشاره به این که انسان باید همواره به دنبال اعمال صالح و شایسته باشد و از انجام گناهان دوری کند، بیان داشت: انسان باید همواره در تلاش باشد تا خانواده خود را با خداوند منان نزدیک کرده و آنان را با نماز، بندگی و خدمت به بندگان خدا آشنا کند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که اگر ما چهارده معصوم(ع) را نداشته باشیم دنیا چه ارزشی خواهد داشت، گفت: انسان نباید از معرفت نسبت به مقام اهل بیت معصومین(ع) غافل باشد و همواره باید در مسیر نورانی این بزرگواران گام بردارد.

 

حجت الاسلام براتی با بیان این که ترویج فضائل اهل بیت بسترساز تقویت ارزش های دینی است، خاطرنشان کرد: انسان باید همواره در تلاش باشد تا در مسیر ارزنده و نورانی اهل بیت معصومین(ع) حرکت کرده و از فضایل و کرامات این بزرگواران به شکل مطلوبی استفاده کند.

 

وی در پایان گفت: انسان باید در همه لحظات زندگی به فکر تقرب به خداوند منان بوده و فکر گناهان را از خود دور کند تا با ایمانی شایسته رهسپار سرای آخرت شود./950/پ202/س

ارسال نظرات