۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۶۱۷۰۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

هوشیاری و بصیرت رمز شکست توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که در این دوره باید هوشیارتر و آگاه تر از هر زمان دیگری بود، خاطرنشان کرد: ممکن است عناصری از جریان فتنه با موضع گیری و برخی فعالیت ها موجب شبهه و التهاب در کشور شوند که باید با اطاعت پذیری هوشیارانه عمل کنیم.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در یادواره شهدای اصناف نکا که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: مهم ترین ویژگی حضرت فاطمه(س)، ولایت مداری و شهادت در راه امامت و ولایت بود.

 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف برپایی ایام فاطمیه این است که جوانان با سیره و روش زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا آشنا شوند و آن را در زندگی عملی خود به کار ببرند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که حضرت زهرا(س) مصداق یک انسان کامل در همه ابعاد شخصیتی هستند، اضافه کرد: همه افراد باید در زمینه‌های مختلف از ایشان الهام گیرند.

 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه و هوشیاری بیشتر مسؤولان نسبت به توطئه های دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همبستگی توطئه های دشمنان را خنثی و زمینه بالندگی نظام اسلامی را فراهم کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که در این دوره باید هوشیارتر و آگاه تر از هر زمان دیگری بود، خاطرنشان کرد: ممکن است عناصری از جریان فتنه با موضع گیری و برخی فعالیت ها سبب شبهه افکنی و التهاب در کشور شوند که باید با اطاعت پذیری هوشیارانه عمل کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی گفت: وحدت و همدلی، رمز موفقیت ملت ایران در سه دهه گذشته این انقلاب بوده است و اکنون در دهه چهارم این انقلاب نیز این مردم وفاداری خود را به نظام با برپایی مراسم و مناسبت های مختلف و حضور گسترده اثبات کرده اند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امسال همه دنیا چشم به انتخابات و حضور ملت ایران دوخته اند، تصریح کرد: مردم ولایت مدار ما 34 سال است که دشمنان نظام را ناامید کرده اند و این بار نیز با تبعیت از ولی فقیه حماسه ای دیگر خاوهند آفرید.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید مراقب توطئه افکنی های دشمنان باشند، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی رمز خنثی کردن همه توطئه های دشمنان است.

 

وی افزود: در این برهه حساس از تاریخ و انتخابات نیز باید هوشیارانه عمل کنیم و با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی بزرگ را رقم بزنیم تا شهدا و امام از ما راضی باشند و توطئه های دشمنان نقش برآب شود./950/پ202/س

ارسال نظرات