۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۶۱۷۲۸
به مناسبت ایام فاطمیه؛

فعالیت مبلغان در جوار امامزادگان آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 16 روحانی از بیستم تا بیست و ششم فروردین همزمان با سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد.
تبليغ طلاب

حجت‌الاسلام مهدی حمیدی،  سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اعزام مبلغ در ایام نوروز و فاطمیه به بقاع متبرکه و امامزادگان اظهار کرد: 16مبلغ در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، خوی، سلماس، میاندوآب و شاهین دژ به تبلیغ اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در ایام فاطمیه بر اساس نیاز و تقاضای شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، تا مبلغان به تبلیغ در زمینه ویژگی‌های حضرت زهرا(س) بپردازند.

وی از اعزام 16 نفر مبلغ با شعار یاس نبوی در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: این مبلغان به مدت شش روز از بیست تا بیست و ششم فروردین اعزام شده و به فعالیت تبلیغی در امامزاده‌ها و برخی از مساجد پرداختند.

حجت الاسلام حمیدی عنوان داشت: سخنرانی، روضه‌خوانی و ایجاد خیمه‌های معرفت از فعالیت‌های مبلغان در ایام فاطمیه است.

سرگروه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: مبلغان در مدت تبلیغ خود به آشنایی جامعه با فرهنگ فاطمی، جایگاه فاطمه در دفاع از ولایت امیر مؤمنان(ع) و دفاع از ولایت با محوریت خطبه حضرت زهرا(س) می‌پردازند.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به تفاوت تبلیغ در ایام فاطمیه سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: روش تبلیغ در سال گذشته به صورت تبلیغ چهره به چهره صورت بود؛ اما امسال بیشتر تمرکز برنامه‌ها روی خیمه‌های معرفت است.

وی عنوان داشت: تبلیغ ویژه کودکان و نوجوانان به منظور تخصصی‌سازی امر تبلیغ در اولویت قرار گرفته و در مرحله دیگر مشاوره و روان‌شناسی تخصصی در دستور کار قرار می‌گیرد./936/ت302/س

ارسال نظرات