۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۷۹۳

نام نویسی 19 نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ فرماندار ارومیه گفت: 19 نفر برای انتخابات میان‎دوره ای مجلس خبرگان رهبری در آذربایجان غربی نام نویسی کرده اند که تا به امروز با انصراف دو نفر از کاندیداها، 17 نفر برای رقابت انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان باقی مانده است.
انتخابات خبرگان رهبري

 جواد شریف نژاد، فرماندار ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی از 15 تا 21 فرودین ماه به مدت یک هفته در فرمانداری ارومیه و وزارت کشور انجام گرفت.

 

 وی گفت: تا پایان مهلت قانونی، تعداد 12 نفر از کاندیداها با حضور در فرمانداری های استان و 7 نفر در وزارت کشور( تهران )، آمادگی خود را برای حضور در میدان رقابت انتخاباتی اعلام و ثبت نام کردند.

 

وی با اجتناب از ذکر نام کاندیداهای انتخابات میاندوره ای حوزه آذربایجان غربی اعلام کرد: تا به امروز با انصراف دو نفر از کاندیداها، 17 نفر برای رقابت انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان باقی مانده است.

 

استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دارای سه نماینده است که حجت الاسلام و المسلمین قره باغی یکی از این نمایندگان سال گذشته دارفانی را وداع گفت.

 

حجج الاسلام و المسلمین قریشی و نمازی دو نماینده دیگر آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری هستند.

 

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور انتخابات میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری 24خرداد امسال همزمان با انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، انتخابات میان‎دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری علاوه بر استان آذربایجان غربی در استان کهکیلویه و بویر احمد نیز برگزار خواهد شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات