۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۸۱۰
نماینده مجلس خبرگان:

رزق معنوی طلاب محبت اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به این که رزق و روزی به دو نوع مادی و معنوی تقسیم می‌شود، یادآور شد: رزق معنوی توفیقاتی است که خداوند عنایت می کند و با آن رزق به انجام اعمال نیک می پردازیم.
 سيد عبدالهادي مرتضوي حسيني شاهرودي نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع استادان و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) علی آباد کتول آیین با تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: راز و رمز عظمت و بزرگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، سیره ولایی و مقام ولایتی ایشان است.

 

وی با بیان این که تعابیر بسیار زیادی در فضایل این بزرگ بانوی اسلام موجود است، افزود: خداوند به عزت و جلالش قسم یاد کرده که محبین حضرت فاطمه(س) را عذاب نکرده و آنان را از آتش دوزخ نجات خواهد داد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره‌گیری سیره اهل بیت(ع) به ویژه صدیقه طاهره از سوی آحاد جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: این بانوی بزرگ و ارزشمند جهان اسلام بهترین الگو برای زنان عالم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که نهادینه کردن ارزش های مورد نظر ائمه اطهار(ع) در جامعه بسیار ضروری است، تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی در مسیر سیره اهل بیت(ع) گام بردارد به یقین سعادتمند خواهد شد.

 

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به این که رزق و روزی به دو نوع مادی و معنوی تقسیم می‌شود، یادآور شد: رزق معنوی توفیقاتی است که خداوند عنایت می کند و با آن رزق به انجام اعمال نیک می پردازیم.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت یاد مرگ و اثرات معنوی آن خاطرنشان کرد: انسان باید برای رفتن به سفر ابدی توشه از این دنیا بردارد، سفر آخرت است که عموم مردم نسبت به آن غافل هستند.

 

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) علی آباد با بیان تأکید فراوان پیامبران و اولیای دین نسبت به توجه انسان به روز قیامت و بر گرفتن زاد و توشه برای آن روز عظیم، تصریح کرد: خداوند متعال برای هر انسانی، أجل معینی قرار داده است که به هنگام سرآمدن آن هیچگونه تأخیری صورت نمی گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی محبت حضرت زهرا(س) و فرزندان معصومین(ع) را بهترین توشه و ذخیره برای روز قیامت دانست و بیان داشت: بنا به سخن رسول اعظم(ص)، محبت و دوستی حضرت زهرا(س) در صد مکان سودمند است که آسان‌ترین آن هنگام مرگ، قبر، میزان، محشر، پل صراط و هنگام محاسبه اعمال است./950/پ202/س

ارسال نظرات