۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۶۱۹۲۷

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی از برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده خبر داد.
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی برگزار می شود

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار کرد: نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان اول اردیبهشت ماه امسال در حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده برگزار می شود.

 

وی گفت: در این نشست یک روزه مدیران و معاونان مدارس علمیه استان ضمن آشنایی با روند فعالیت های علمی، پژوهشی و تربیتی حوزه علمیه امام صادق (ع) نقده با اساتید و طلاب در خصوص مباحث مختلف به بحث و گفت و گو خواهند نشست.

 

حجت الاسلام مقدم، بررسی و تبادل نظر در خصوص موضوعات طرح های تابستانی مدارس علمیه استان را از دیگر محورهای برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: نحوه سنجش و پذیرش ورودی های جدید حوزه های علمیه و امتحانات خرداد طلاب استان دیگر مباحث مطروحه در نشست هم اندیشی مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهد بود.

 

معاون واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه نیز گفت: علاقه مندان به تحصیل در مدارس علمیه تا 31 فروردین فرصت دارند تا نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

به گفته حجت الاسلام مقدم، آزمون ورودی حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور 13 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

 

وی با پیش بینی ثبت نام یک هزار نفر برای ورود به مدارس علمیه در استان گفت: امسال ظرفیت پذیرش با روند روبه رشد به 400 نفر رسیده است.

 

لازم به ذکر است، استان آذربایجان غربی با دارا بودن هشت مدرسه علمیه برادران در شهرهای ارومیه، تکاب، ماکو، سلماس، نقده، شاهین دژ، خوی و میاندوآب در راستای تربیت طلاب فعالیت دارد./936/ت303/ب

ارسال نظرات