۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۶۱۹۴۸
12 اردیبهشت؛

کنگره ملی مهدویت در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از تغییر در زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت خبر داد.
يا مهدي

حجت‌الاسلام هادی‌ شفیع‌زاده، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زمان برگزاری کنگره ملی مهدویت تصریح کرد: با توجه به جلسه ای که با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان گرفته شده است، 12 اردیبهشت ماه سال جاری کنگره مهدویت کار خود را آغاز می کند.

وی با بیان این که مکان برگزاری این کنگره بقعه متبرکه مقام حضرت صاحب زمان(عج) شوشتر خواهد بود گفت: با توجه به فضای معنوی حاکم در این بقعه مراسم کنگره در این مکان خواهد بود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه به مقالات و آثار ارسالی به دبیرخانه کنگره ملی مهدویت اشاره و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تاکنون بیش از 140 مقاله از سراسر کشور به دبیر خانه ارسال شده است و امیدواریم تا زمان برگزاری کنگره این تعداد افزایش یابند.

حجت الاسلام شفیع زاده همچنین ابراز داشت: با توجه به دعوت های انجام شده پیش بینی می شود تعدادی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، علما و فضلا، مسؤولان کشوری و استانی در این کنگره شرکت کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: مقالات و آثار ارسالی به دبیرخانه کنگره ملی مهدویت از 31 استان ارسال شده اند.

حجت الاسلام شفیع زاده با بیان این که قرار بر این بود کنگره مهدویت 28 فروردین ماه سال جاری برگزار شود، خاطرنشان کرد: تغییر مکان برگزاری کنگره سبب شد که زمان برگزاری آن به تاریخ 12 اردیبهشت موکول شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان، در پایان تأکید کرد: مقالات ارسالی در قالب word با فونت B Nazanin 14 تایپ و بر روی cd به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال شوند.

گفتنی است، نشانی دبیرخانه کنگره مهدویت به نشانی اهواز، فلکه سوم کیانپارس اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی با شماره تلفن 06113379416 است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات