۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۲۰۹۶
30 فروردین؛

مراسم بزرگداشت آیت‌الله موسوی لاری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی آیت‌الله حاج سید مجتبی موسوی لاری با حضور علما، فضلا، اساتید، طلاب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
آيت الله سيدمجتبي موسوي لاري

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال ملکوتی آیت‌الله حاج سید مجتبی موسوی لاری(ره) با حضور علما، فضلا، اساتید، طلاب در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، زمان برگزاری این مراسم روز جمعه سی‌ام فروردین ماه، پس از نماز مغرب و عشاء است که در این مراسم، آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی، عضو خبرگان رهبری، پیرامون جایگاه علم و عالم و ابعاد شخصیتی و خدمات مرحوم آیت الله موسوی لاری به جهان اسلام و مکتب تشیع به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است، آیت‌الله سید ‌مجتبی موسوی‌لاری، نماینده ولی فقیه در لارستان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری، بامداد روز شنبه، نوزدهم اسفندماه سال 91 در بیمارستان امام رضا(ع) لار به دیار باقی شتافت.

پیکر پاک این عالم وارسته بیست و یکم اسفند ماه سال گذشته پس از اقامه نماز از سوی حضرت آیت‌الله شبیری‌ زنجانی و تشییع باشکوه با حضور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی کشور و هزاران نفر از ارادتمندان به این عالم بزرگوار، در دارالقرآنی که تحت اشراف آن فقید در حال احداث است در جوار گلزار شهدای لارستان در دل خاک آرام گرفت./993/د102/پ

ارسال نظرات