۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۶۲۱۲۴
نماینده مردم تبریز:

دشمنان به دنبال فتنه جدید در انتخابات هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور پرشور و در عین حال آگاهانه ملت در انتخابات آینده شد و گفت: مردم افرادی لایق و همسو با ولایت را انتخاب کنند.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس

محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه حماسه سیاسی هم متوجه مردم و مسؤولان نظام و نامزدهای انتخاباتی است، اظهار داشت: رهبر انقلاب همواره بر رعایت تقوای سیاسی و اخلاق انتخاباتی تأکید داشته اند.

 

وی با بیان این‌که فتنه‌گران 88 شیرینی حضور حداکثری ملت ایران را به کام همگان تلخ کردند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 حتی در کشورهایی که ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند، بی سابقه بود، اما همان مدعیان زمینه راه اندازی فتنه را فراهم کردند تا این حماسه سیاسی تحت الشعاع قرار گیرد.

 

سعیدی با تأکید بر این‌که دشمنان نظام اسلامی در آستانه انتخابات خرداد ماه به دنبال زمینه سازی جهت فتنه‌ های جدید هستند، گفت: ماه هاست که دشمنان تلاش می کنند از رهاورد تحریم های اقتصادی و فشارهای معیشتی اهداف سیاسی خود را تحقق بخشند، اما راهپیمایی پرشور 22 بهمن سال گذشته خلاف این مسأله را ثابت کرد.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس انتخابات آینده را از جهات مختلف برای سرنوشت کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور را برای چندین سال آینده تعیین خواهد کرد، از این رو باید همگان معیارها و شاخص های ولایی را در انتخاب مورد توجه دقیق قرار دهند.

 

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته، تصریح کرد: این حضور اعلام وفاداری ملت نسبت به آرمان های امام و انقلاب اسلامی بود، به یقین بر خلاف انتظار دشمنان چنین حماسه ای در خرداد ماه سال جاری بار دیگر تکرار خواهد شد، چراکه مردم میثاق حقیقی با ولایت بسته اند.

 

سعیدی ادامه داد: همین روحیه ولایی برای دفاع از ارزش های انقلاب در جریان انتخابات آینده نمود عینی خواهد یافت، دشمنان نظام اسلامی بدانند که ملت هوشیارتر از هر زمان دیگری آماده جانفشانی در راه میهن و رهبری هستند، حماسه حضور کمتر انتظاری است که باید از ملت ایران برود.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس خواستار حضوری پرشور و در عین حال آگاهانه ملت در انتخابات آینده شد و گفت: مردم باید هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری افرادی لایق و همسو با ولایت را انتخاب کنند، چراکه نظام اسلامی نیازمند افرادی است که بتوانند در مقابل خواسته های نامشروع آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی کنند./935/ت302/ج

ارسال نظرات