۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۶۲۱۴۷
مسؤول حوزه علمیه ساری مطرح کرد؛

پیام نوروزی رهبر انقلاب؛ دکترین جدید سیاسی و اقتصادی کشور

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را دکترین جدیدی از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در عرصه سیاست دانست و گفت: این نامگذاری نشان از اشراف و هوشمندی ایشان در عرصه داخلی و بین المللی است.
مسؤول حوزه علميه سعادتيه ساري

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به تبیین ابعاد مختلف پیام نوروزی پیام امسال پرداخت.

 

وی با اشاره به این که قرار دادن حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی نشان دهنده اهمیت اقتصاد در کنار سیاست در تفکر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: ایشان با تأکید بر حماسه آفرینی در بخش اقصادی درجه اهمیت اقتصاد را در کنار سیاست در برهه کنونی یادآوری کردند.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری ملت ایران را ملتی حماسه ساز در عرصه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در 34 سال اخیر به همه دنیا ثابت کردند که برای دفاع و حراست از آرمان های انقلاب همواره در صحنه حضور دارند.

 

وی پیام نوروزی رهبرمعظم انقلاب اسلامی را راهبرد کلان ملی و دکترین جدید سیاسی و اقتصادی کشور در سال جدید دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ در کشور و همچنین شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور به دلیل تحریم های یک جانبه غرب، تنها راه عبور از گردنه های دشوار اقتصادی و موفقیت در عرصه سیاسی که با شکوه هر چه تمام تر در انتخابات پیش رو متجلی خواهد شد خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های جهانی چند پله ارتقا خواهد داد.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری سال 92 را سالی مملو از امید و بالندگی برای ملت ایران دانست و ادامه داد: امسال ملت بزرگ و هوشمند ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی عظمت خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

حجت الاسلام صالحی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را نقشه راهی برای تحقق اهداف بزرگ ملت ایران دانست و تصریح کرد: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در سال جدید باید به عنوان یک راهبرد جدید برای همه مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

وی با برشمرد ضرورت های اقتصادی در سال جدید، گفت: رونق وتقویت تولیدات ملی و توجه روز افزون به تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی از جمله مهم ترین ضرورت های تحقق حماسه اقتصادی در سال جدید است.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با بیان این که حماسه آفرینی در عرصه اقتصادی نیازمند تعریف مکانیسمی جدید در عرصه اقتصادی است، بیان داشت: یکی از مهم ترین این عوامل کاهش وابستگی اقتصاد کشور به فروش نفت است که باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام صالحی حضور پر شور در انتخابات پیش روی را یکی از مهم ترین ضرورت های سیاسی دانست و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید در انتخابات آینده حضوری گسترده و جهانی داشت که زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید مسیر صحیح پیشرفت و تعالی را برای مجموعه دولت و دیگر مسؤولان جامعه مشخص کردند، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا شعار امسال رهبری محقق شود./950/ت302/س

ارسال نظرات