۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۶۲۱۷۸

عارف به دیدار مراجع می رود

خبرگزاری رسا ـ محمدرضا عارف نامزد احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، روز پنج شنبه 29 فروردین ماه با مراجع تقلید و علما در قم دیدار و گفت وگو می کند.
محمدرضا عارف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با نزدیک شدن به خردادماه و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازار رایزنی ها و دیدارهای انتخاباتی نیز داغ شده است.
شهر مقدس قم نیز به عنوان یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین مراکز در وضعیت سیاسی کشور در آستانه انتخابات های مختلف کاملا رنگ و بوی انتخاباتی و سیاسی به خود می گیرد.
در فاصله دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، این روزها شهر مقدس قم و به ویژه بیوت و دفاتر مراجع و علما به کانون رایزنی های سیاسی و دیدارهای انتخاباتی تبدیل شده است.
تاکنون از بین کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آقایان ولایتی، روحانی، لاریجانی، قالیباف، آل اسحاق، محسن رضایی و ابوترابی فرد دیدارهای انتخاباتی با مراجع تقلید و علما داشته اند.
محمدرضا عارف یکی از نامزدهای احتمالی اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیز روز پنج شنبه 29 فروردین ماه را برای رایزنی های سیاسی و انتخاباتی خود در شهر مقدس قم درنظر گرفته است.
بر اساس گزارش خبرنگار رسا، محمدرضا عارف قرار است روز پنج شنبه با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات