۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۶۲۲۳۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

خلق حماسه سیاسی در راستای خلق حماسه فاطمی و علوی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: خلق حماسه سیاسی که همان حماسه اسلامی و قرآنی است در راستای خلق حماسه فاطمی و علوی است.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه در بهشهر افزود: حضرت زهرا(س) در عمر کوتاه خود منشأ خیرات و برکات فراوانی برای بقای دین مبین اسلام بود و همچنین در جهت حمایت از ولایت تلاش فراوان انجام دادند.

 

وی اظهار داشت: حرکت در مسیر زندگی فاطمی ما را به بهشت رهنمون می کند و کسی که فاطمه را شناخت و در مسیر او حرکت کرد، راه بهشت را در پیش گرفته است.

 

حجت الاسلام بابایی در سخنانی در این مراسم به ذکر احادیثی از امام صادق(ع) در فضیلت تسبیح حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند: هیچ عبادتی برای خداوند بالاتر از تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (ع) نیست و اگر چیزی افضل از آن موجود بود، همانا پیغمبر اکرم (ص) آن را به دخترش فاطمه (ع) هدیه می فرمودند.

 

وی گفت: همه اهل بیت(ع) ما در دوران مختلف در جهت حمایت از ولایت گام برداشته اند و سیره اهل بیت(ع) بیان‌گر تبعیت از ولایت جهت خلق حماسه است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که  پس از رحلت رسول خدا(ص) انحرافاتی در جامعه اسلامی رخ داد یادآور شد: یکی از بارز ترین و مهم ترین این انحرافات، بدعت و تحریف در دین اسلام بود.

 

حجت الاسلام بابایی ادامه داد: متأسفانه همین بی برنامگی ها و انحراف ها موجب شد که علیرغم تاکیدات پیامبر در روز عید غدیر خم و همچنین بعد از آن، امام علی (ع) گوشه نشین شوند و مردم با ایشان بیعت نکنند.

 

وی با اشاره به ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه کرد: حمایت از ولایت و ولی فقیه از جمله وظایفی است که در همه زمان ها بر ما واجب است و اکنون با توجه به در پیش بودن انتخابات باید برای خلق حماسه سیاسی ولایت مداری از ولی فقیه در راس برنامه ها ما قرار گیرد.

 

رییس اداره تبلیغات بهشهر گفت: خلق حماسه سیاسی که  همان حماسه اسلامی و قرآنی است در راستای خلق حماسه فاطمی و علوی است و ما باید با الگوبرداری درست از فرهنگ فاطمی و علوی در جهت رسیدن به حماسه سیاسی گام برداریم.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه با بیان این که الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س) می‌تواند بستر مناسبی برای تحقق شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» باشد یادآور شد: جهت تحقق این حماسه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان از سیره اهل بیت(ع) الگوبرداری کرد./950/پ202/ب

ارسال نظرات