۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۶۲۲۳۵
آیت الله نورمفیدی:

اقتدار و عظمت نیروهای مسلح سبب انفعال دشمنان نظام شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان را موجب عقب نشینی دشمنان و انفعال غربی ها دانست و تصریح کرد: قدرت نیروهای مسلح کشورمان سبب هراس دشمنان نظام شده است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در مراسم روز ارتش در گرگان به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه باید با وحدت و همدلی زمینه تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید را فراهم کنند.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که شعارحماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تنها متعلق به یک گروه و جریان خاص در کشور نیست، تصریح کرد: همه علاقه مندان و وفاداران به نظام اسلامی باید برای تحقق آن تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان بر ضرورت تلاش همه جریان ها و گروه های وفادار به انقلاب و نظام برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید تأکید کرد و افزود: هر کسی در این نظام دینی قلبش برای ایران اسلامی می تپد باید در جهت تحقق آن تلاش کند.

 

وی به انتخابات پیش روی در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که کسانی که دلشان برای این کشور می سوزد و به دنبال پیشرفت و آبادانی کشور هستند باید وارد عرصه شوند، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنن تا انتخابات پر شوری داشته باشیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات را  یکی از نمادهای مردم سالاری دینی در کشور دانست و تصریح کرد: آحاد جامعه باید با وحدت و همدلی و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه زمینه یک حماسه عظیم سیاسی را در کشور فراهم کنیم.

  

امام جمعه گرگان بابیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می شود، گفت: این امنیت به برکت تلاش های شبانه روزی نیروی‌های مسلح کشور است.

 

وی با بیان این که نیروهای مسلح کشورمان همواره در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب گام برداشته است، افزود: امروز ملت ولایت مدار ایران نیز خواهان برقراری یک امنیت پایدار از نظام هستند که این وظیفه نیروهای  را سنگین ترمی کند.

  

وی با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران در گذشته محل جولان دو ابرقدرت یعنی آمریکا و شوروی بود، تصریح کرد:  آمریکا به صورت علنی و شوروی نیز به صورت مخفیانه و جاسوسی، عملیات های خود را انجام می دادند.

 

وی پیوستن ارتش به انقلابیون را دوران طلایی و پر افتخار این مجموعه ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ولایت مداری و بصیرت مهم ترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 34 اخیر بوده است.

 

امام جمعه گرگان اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان را سبب عقب نشینی دشمنان و انفعال غربی ها دانست و تصریح کرد: قدرت نیروهای مسلح کشورمان موجب هراس دشمنان نظام شده است.

 

وی با بیان این که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولی فقیه است، ادامه داد: این مجموعه نظامی ولایی همواره گوش به فرمان ولایت بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات