۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۶۲۲۴۱

نگرانی امام جمعه شهرکرد از کم کاری فرهنگی در کشور

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با ابراز نگرانی از کم کاری مجموعه فرهنگی کشور در زمینه عرفان های نوظهور تصریح کرد: اگر بخواهیم با دست خالی به جنگ با این گروه ها برویم، به یقین شکست خواهیم خورد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد، صبح امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی این استان با اشاره به عرفان های کاذب و نوظهور در کشور، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری با اجرای طرح شاخص شناسی عرفان اسلامی و نشست های دوهفتگی عرفان و دین به شکل جدی وارد میدان شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ارتباط جوانان با ائمه اطهار(ع) را بهترین سد در مقابل این عرفان های کاذب بیان کرد و گفت: نگرانی بنده از حضور و فعالیت های این گروه ها در کشور و استان نیست؛ چرا که همان طور که از نامشان مشخص است، کذب و بی معنا هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: نگرانی بنده از کم کاری مجموعه فرهنگی کشور در این زمینه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر بخواهیم با دست خالی به جنگ این گروه ها برویم، به یقین شکست خواهیم خورد.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه ادعاهای این گروه ها پوچ و توخالی است و با عرفان های ناب اسلامی قابل مقایسه نیست؛ بنابراین باید نسل جوانمان را که بیشتر در معرض خطر انحراف هستند را با روح و جان معارف الهی آشنا سازیم و آنها را بر سر سفره ائمه اطهار(ع) به معنای واقعی بنشانیم.

وی روحانیت را پاسدار دین و مذهب دانست و تأکید کرد: روحانیان و طلاب با همه توان و با اطلاعات و آگاهی وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حیله‌هایی که دشمنان برای ایجاد اختلال در نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، بیان کرد: شهوت، ایجاد نارضایتی میان مردم، هجمه به اعتقادات مردم، از بین بردن زشتی حرام از مسائلی است که دشمن به آن پرداخته و روحانیت باید در مقابله با آنها پررنگ ظاهر شود./9457/پ202/ب

ارسال نظرات