۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۲۸۲

آغاز به کار همایش معاونان تهذیب در یزد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین دوره دانش‌افزایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز به مدت سه روز کار خود را در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان یزد آغاز کرد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، پنجمین دوره دانش‌افزایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز به مدت سه روز کار خود را در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان یزد آغاز کرد.

در این گردهمایی حجت‌الاسلام شمس، مدیر حوزه علمیه یزد با خوش‌آمدگویی به معاونان تهذیب سراسر کشور به اهمیت مسأله تهذیب و تزکیه اشاره کرد و گفت: منشأ تمام خوبی‌های جهان تقوا و مسأله تهذیب و تزکیه از اهداف اولیه پیامبران بوده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: بحث تهذیب و تزکیه در قرآن کریم بارها مورد تأکید قرار گرفته و این مهم همواره قبل از علم و علم‌آموزی بیان شده است.

مدیر حوزه علمیه یزد همچنین با اشاره به تأکیدات ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی به بحث تهذیب و تزکیه نفس، ابراز داشت: تهذیب و تزکیه نفس از مسائل ضروری جامعه امروز است که همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

گفتنی است، پنجمین دوره دانش‌افزایی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مدت سه روز به میزبانی معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد در این استان برگزار و افزون‌بر سخنرانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه معاونان تهذیب سراسر کشور نیز به تبادل دیدگاه و تجربیات خود پرداخته و با برگزاری کار‌گاه‌های دانش‌افزایی جلسات خود را ادامه خواهند داد./993/د102/پ

ارسال نظرات