۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۲۸۷

دیدار وزیر دادگستری عراق با تولیت آستان حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری عراق پیش از ظهر امروز با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، ضمن زیارت مضجع نورانی این بانو، با تولیت و مسؤولان آستان مقدس قم دیدار کرد.
حسن شِمَري،‌ وزير دادگستري عراق
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ حسن شِمَری،‌ وزیر دادگستری عراق، در نشستی با مسؤولان حرم مطهر حضرت معصومه(س)،‌ با ابراز خرسندی از سفر خود به قم و حضور در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: یکی از نعمت‌های الهی، خدمت در حرم اهل‌بیت(ع) است.
وی حضور و خدمت‌گذاری افراد را در چنین عرصه‌هایی مبارکت دانست و ادامه داد: خوشبختانه اداره و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، خوب و شایسته بوده و موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است.
حسن شِمَری با اشاره به سومین سفر خود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت:‌ در هر نوبت که در این حرم مطهر حضور یافتم، پیشرفت‌های قابل توجهی را مشاهده کردم که امیدوارم این موفقیت‌ها همچنان ادامه یابد.
در ادامه این نشست،‌ احمد حاجی زاده،‌ معاون مالی و اداری در سخنانی ضمن خیر مقدم،‌ به اعتقادات مشترک فراوان میان ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: ملت ایران و عراق، هر دو علاقه خاصی نسبت به اهل‌بیت(ع) دارند.
وی با بیان این که ایرانیان ملت عراق را جدای از خود نمی‌دانند افزود: ایران و عراق از نظر فرهنگ دینی بسیار به هم نزدیک هستند که امید است این نزدیکی، سبب ارتباط بیشتر میان این دو ملت شود.
خاطرنشان می‌شود،‌ حسن شِمَری،‌ در ادامه با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کرد./907/د102/پ
ارسال نظرات