۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۶۲۲۸۸
در یزد برگزار می‌شود؛

نشست هم اندیشی معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی معاونان تهذیب سراسر کشور روزهای بیست و هشتم تا سی‌ام فروردین به میزبانی معاونت تهذیب استان یزد برگزار می‌شود.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، نشست هم اندیشی معاونان تهذیب سراسر کشور روزهای بیست و هشتم تا سی‌ام فروردین سال 92 به میزبانی معاونت تهذیب استان یزد برگزار می‌شود.

در این نشست که تمامی معاونان تهذیب استان‌ها حضور خواهند داشت، حجت‌الاسلام حسین‌خانی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به بررسی و نقش مطلوب معاونان تهذیب مدارس علمیه می‌پردازد.

همچنین در این نشست کارگاه دانش افزایی با عنوان نقش تربیتی اساتید حوزه‌های علمیه با تدریس حجت‌الاسلام عالم زاده نوری از اساتید اخلاق و پژوهشگر حوزه اخلاق و تربیت برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، در این نشست که تمامی مدیران معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور حضور دارند، به هم اندیشی و بررسی مشکلات و نظرات معاونان تهذیب استان‌ها پرداخته می‌شود.

گفتنی است، از دیگر برنامه‌های این نشست می‌توان به دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، زیارت یادمان شهدا و دیگر برنامه‌های فرهنگی و تهذیبی اشاره کرد./993/د102/پ

ارسال نظرات