۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۶۲۳۶۹
یکی از علمای سنی لبنان:

لبنان بدون مقاومت اسلامی معنایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با محکومیت اقدامات صورت پذیرفته برای خلع سلاح حزب الله گفت: لبنان به واسطه گروه‌های مقاومت اسلامی توانست در مقابل دشمن مقاومت کند.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان درباره ایجاد فتنه‌های طایفه‌ای و مذهبی از سوی برخی از سیاستمداران و شخصیت‌های دینی تندرو در این کشور هشدار داد.

 

القطان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در منطقه صیدا برای خلع سلاح حزب الله، گفت: کشور ما تنها به واسطه مقاومت اسلامی و سلاح آن توانست دربرابر دشمن مقاومت و از تمامیت ارضی آن محافظت کند.

 

وی افزود: بدون شک اگر گروه‌های مقاومت در برابر دشمن ایستادگی نمی‌کردند اکنون لبنانی وجود نداشت و این کشور منهای گروه‌های مقاومت اسلامی معنایی ندارد.


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در پایان خواستار کمک همه گروه‌ها و احزاب لبنانی به تشکیل حکومتی قوی و کارامد برای رفع مشکلات مردم و خروج از بحران‌های کنونی شد.


گفتنی است احمد الاسیر و طرفداران وی که از سلفیان تندروی لبنان به شمار می‌آیند در اعتراض به سلاح حزب الله لبنان و در راستای اهداف عربستان سعودی و قطر، اقدام به بستن خیابان‌ها کردند./983/ب901/د

ارسال نظرات