۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۶۲۴۵۳

برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌ این هفته حرم مطهر حضرت معصوم(س) را اعلام کرد.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 17 با حضور حجج اسلام فلاحی و بنیادی برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س)بعد از نماز مغرب و عشا افزود: در این برنامه،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین توکل و حجج اسلام عرفان، ماندگاری، تراشیون،‌ رفیعی و مؤمنی سخنرانی می‌کنند.
حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیأت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت‌‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، ‌اظهار داشت: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، پنجم فروردین‌ماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه، پنجم اردیبهشت، بعد از نماز مغرب و عشا با نوای سید مهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 22:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه، ششم اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام برادران و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب در ادامه با بیان این‌که قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با نوای حجت‌الاسلام شهیدی در روز جمعه، ششم اردیبهشت‌ماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، ابراز داشت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت در همین مکان، با حضور حجت‌الاسلام  شاکری برگزار می‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح، از سوی حجت‌الاسلام سید محمد جوادی، اظهار داشت:‌ بیان احکام از سوی حجت‌الاسلام حسنی، همه روزه قبل از اذان ظهر یکی دیگر از برنامه‌های این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و ویژه برنامه‌های آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام در این روز، گفت: به همین مناسبت در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه همزمان با روز وفات‌ حضرت ام‌البنین(س)،  مراسم سوگواری بعد از نماز مغرب و عشا،‌ با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102/پ
ارسال نظرات