۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۶۲۴۶۸
امام جمعه آمل:

بصیرت ملت ایران سبب شناخت درست فتنه گران شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: ملت ولایت مدار و بصیر ایران همه امور را در نظر دارند و این مردم همان کسانی هستند که فتنه گران را به درستی شناختند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در جلسه شورای اداری آمل که در سالن اجتماعات شهدای ششم بهمن سال 60 فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان این که باید از خداوند منان بخواهیم که توفیق خدمت‌گذاری به ما عنایت کند، گفت: مسؤولیت سنگینی بر عهده ما است و زمانی موفق می‌شویم که درایت در امور داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که همه ما به گونه‌ای فعالیت کرده و اموری را انجام می دهیم و از نیات هم با خبر نیستیم، بیان داشت: خداوند منان از نیات و قلوب ما با خبر است که باید در تلاش باشیم تا کارهایمان سبب رضایت حضرت حق و اولیا الله باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیران نباید نادانسته طرح و برنامه ای را انجام دهند و سلیقه فردی نباید در امور وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: مدیران باید از مشورت با دیگران بهره گرفته و به این امر مهم توجه داشته باشند که در این صورت کارها موفق و خردمندانه خواهد شد.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که امروز در زمانی مسؤول هستیم که شرایط ویژه ای وجود دارد، گفت: تحریم، تهدید و تطمیع از سوی دشمنان صورت می گیرد که می طلبد در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دقت ارزنده ای وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: در انتخابات افراد زیادی حاضر می شوند ولی انگیزه دینی در همه آنان وجود ندارد که باید دقت داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بصیرت ملت ایران سبب شناخت درست فتنه گران شد، بیان داشت: ملت ولایت مدار و بصیر ایران همه امور را در نظر دارند و این مردم همان کسانی هستند که فتنه گران را به درستی شناختند.

 

وی با اشاره به این که اعمال ما در نزد خداوند منان ثبت و ضبط می شود که باید مراقب اعمال خود باشیم، خاطرنشان کرد: اعمال ما را دوربین های دست ساز خودمان هم ثبت و ضبط می کنند و نمی شود کسی بگوید که من زیر ذره بین نیستم و از مجلس شورای اسلامی تصاویری را نشان می دهند که نشانگر مسؤول متدین نیست که باید نسبت به رفتارهای خود توجه داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که هیچ مسؤولی نباید به دنبال وقت کشی باشد، گفت: همه مدیران باید از فرصت خدمت به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات