۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۲۴۷۳

گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان کردستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان کردستان در سال 1392 به میزبانی مدرسه علمیه کامیاران برگزار شد.
حوزه علميه

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در سنندج، نخستین گردهمایی مدیران مدارس علمیه استان کردستان در سال 1392 صبح امروز به میزبانی مدرسه علمیه کامیاران با حضور کادر مدیریتی و اجرایی این مرکز علوم دینی برگزار شد.


حجت الاسلام آزادی، مدیر استانی حوزه علمیه کردستان در سخنانی با تقدیر از تلاش مدیران مدارس علمیه در زمینه اعلام فراخوان و تدارک مقدمات لازم برای پذیرش طلاب ورودی جدید، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید سرلوحه کار مدیران و کادر اجرایی قرار گیرد، پر کردن خلاءهای پژوهشی و تربیتی در مدارس است.


وی با تأکید بر ضرورت تلاش معاونان پژوهشی و تهذیب مدارس علمیه خاطرنشان کرد: توجه به مسائل تربیتی و اخلاقی طلاب به همان میزان حائز اهمیت است که مسائل آموزشی در حوزه مورد توجه و دقت قرار می گیرد.


حجت الاسلام آزادی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت مدارس علمیه استان در نخستین ماه سال جاری افزود: دو برنامه مهم المپیاد علمی و برگزاری برنامه تدبر در قرآن را برگزار کردیم، که شاهد رضایت طلاب بودیم، از این رو سعی خواهیم کرد تا برنامه های فرهنگی و معنوی بیشتری با همکاری مدارس استان برگزار کنیم.


بنا بر این گزارش، در این نشست مدیران مدارس بیجار،  قروه و کامیاران هر یک به صورت جداگانه درخصوص پذیرش حوزه های علمیه و شیوه مصاحبه ورودی های جدید و مسائل تربیتی مدارس پیشنهاداتی ارائه کردند و در ادامه بحث و تبادل نظر صورت گرفت./935/پ202/ب

ارسال نظرات