۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۶۲۵۰۲
آیت الله طبرسی:

چرخ اقتصادی کشور در سایه تلاش کارگران زحمتکش می‌چرخد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اگر امروز توانستیم در برابر هجمه های گسترده غرب همچنان استوار بمانیم به برکت حضور و تلاش کارگران است، افزود: تلاش کارگران زمینه ساز کاهش آسیب پذیری کشور در برابر تحریم ها شده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار تعدادی از کارگران به ویژه کارگران کارخانجات نساجی مازندران با اشاره به این که نقش کارگر در دین اسلام بسیار ارزشمند است، گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند من دست کارگران را می بوسم که این نشان از جایگاه کارگران در اسلام است.

 

وی با بیان این که این کارگران هستند که چرخ اقتصادی کشور را به حرکت در می آوردند، خاطرنشان کرد: کشورمان به پشتوانه نیروی کار امروز در عرصه های مختلف به پیشرفت های گسترده ای رسیده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر امروز توانستیم در برابر هجمه های گسترده غرب همچنان استوار بمانیم به برکت حضور و تلاش کارگران است، افزود: تلاش شبانه روزی کارگران زمینه ساز کاهش آسیب پذیری کشور در برابر تحریم ها شده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: اقتدار این نظام دینی به پشتوانه مردمی است و وظیفه مسؤولان است تا از هر فرصتی برای خدمت بی منت به مردم استفاده کنند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امروز دشمنان پس از ناکامی در عرصه نظامی و فرهنگی وارد جنگ اقتصادی با کشورمان شده است، خاطرنشان کرد: دشمن با فشارهای اقتصادی تلاش می کند ملت ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تلاش‌های دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و حکومت را بی فایده دانست و تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران در راه دفاع از آرمان های نظام دینی ثابت قدم هستند و به یاوه گویی های دشمنان توجهی ندارند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که در جلسات متعددی که با احمدی نژاد و برخی وزرا داشتم وضعیت نامناسب کارگران مازندران به ویژه کارخانجات نساجی را بیان کردم، ادامه داد: البته آنها قول هایی هم به ما دادند و ما همچنان پیگیر آن هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسؤولان ارشد استان به ویژه استاندار خواست حداقل آنچه را که در توان آنها است برای معیشت کارگران به کار گیرند.

 

امام جمعه ساری همچنین ازهمچنین از ارسال نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدگی به وضعیت کارگران نساجی مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نامه خواستار روشن شدن وضعیت کارگران نساجی و کارگران بازنشسته این کارخانجات شدم./950/پ202/س

ارسال نظرات