۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۶۰۳

آیین اختتامیه برنامه‌‌های فرهنگی نوروز 92 آستان مقدس قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه برنامه‌های فرهنگی نوروز 1392 آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.
آيين اختتاميه برنامه‌‌هاي فرهنگي نوروز 92 آستان مقدس قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیین اختتامیه برنامه‌های فرهنگی نوروز 1392 آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور تولیت و مسؤولان آستان مقدس قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیران و مسؤولانی از استانداری،‌ شهرداری، نیروی انتظامی و دیگر نهادها در سالن همایش‌های ساختمان اداری آستان مقدس قم برگزار شد،‌ مسؤولان مربوطه به ارائه گزارش پرداختند.
حجج اسلام سید مصطفی حسینی،‌ معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت،‌ سید محمد صادقی، مدیر کل روابط عمومی و زهیر ثباتی مقدم و آقای کلانترزاده،‌ مسؤول مجتمع فرهنگی تفریحی حضرت نجمه(س) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در ایام نوروز پرداختند.
در این مراسم احکام جدید رییس حوزه تولیت، معاون اجرایی و مدیر حراست آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از سوی مدیر کل روابط عمومی آستان قرائت شد.
گفتنی است، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در نوروز 92 با برپایی سه نمایشگاه در خدمت زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) به فعالیت پرداخت.
نمایشگاه «دستاوردهای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)» در صحن جوادالائمه(ع) برپا شده و با غرفه هایی نظیر «نماز، سبک زندگی اسلامی، بخش بین الملل، بیداری اسلامی، دست‌آوردهای انتشارات آستان، محصولات فرهنگی و نرم افزاری، فروش متبرکات حرم، امور هنری آستان، تفریح سالم و کودکان» از 29 اسفند 1390 تا 15 فروردین 1391، از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 در خدمت بازدیدکنندگان قرار گرفت.
نمایشگاه «گلستان زندگی» در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) با رویکرد «مسائل خانواده» بود که دارای غرفه‌های متعددی با موضوع آموزش احکام، وضو، تیمم، پازل، بازی رایانهای، نقاشی و‌ دیگر موارد محیطی جذاب برای خانواده‌ها ایجاد کرده بود.
همچنین قسمت اختصاصی این نمایشگاه مختص بانوان با غرفههایی با موضوع عفاف، حجاب، کتابخوانی، بازی و قصه گویی دایر شده بود.
نمایشگاه «بهار به رنگ یاس» نیز با عنوان «دهکده بازی و سرگرمی ذهبی» در مجتمع فرهنگی تفریحی حضرت نجمه(س) به نشانی ابتدای خیابان شهید فاطمی(دور شهر) فعال بود./907/د102/پ
ارسال نظرات