۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۶۲۶۶۰
به مناسبت ولادت حضرت زهرا برگزار می‌شود؛

مسابقه کتابخوانی در مدرسه علمیه خواهران امام باقر

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام باقر(ع) شهرقدس از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.
كتاب، كتابخواني

خانم اسدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام باقر(ع) شهرقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: هدف از اجرای این مسابقه آشنایی طلاب با زندگی نامه مادران چهارده معصوم(ع) و الگو قرار دادن آنها در زندگی فردی و اجتماعی و بالا بردن سطح علمی طلاب است. 

وی افزود: با توجه به هدف آفرینش انسان که رسیدن به کمال است و این هدف بجز از طریق بندگی و اطاعت او حاصل نمی‌شود و با توجه به این‌که باید در زندگی الگوهای دینی پررنگ‌تر جلوه کنند ضروری است زندگینامه بزرگان دین مطالعه و بررسی و سرلوحه زندگی قرار گیرد.

اسدی با بیان این‌که مهلت ثبت نام در این مسابقه را از 28 فروردین‌ماه تا دوم اردیبهشت‌ماه بوده است گفت: آزمون مسابقه در روز نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و نتایج در روز ولادت حضرت زهرا(س) اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران امام باقر(ع) افزود : فواید این مسابقه علاوه بر آشنایی با زندگانی مادران چهارده معصوم(ع)، ایجاد انگیزه و تقویت حس رقابت در طلاب و هم‌چنین الگوبرداری از این بزرگواران و برخورداری از جوایز مسابقه است./9593/ت302/ص

ارسال نظرات