۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۶۲۶۸۸
عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان:

مقابله با رژیم صهیونیستی اولویت مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان اولویت مقاومت اسلامی در لبنان را مقابله با خطر رژیم صهیونیستی برای ملت اسلامی عنوان کرد.
حسن حب الله نماينده سابق پارلمان و عضو حزب الله لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حسن حب الله عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه اسعاف المنصوری که روز گذشته در نادی الحسین با حضوری شماری از فعلان و شخصیت‌های سیاسی و محلی برگزار شد، با اشاره به نقش بازدارنده مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی بر لزوم وحدت ملت لبنان بر مقابله با این رژیم جنایتکار تاکید کرد.
 
وی افزود: در حال حاضر اولویت ملت اسلامی حمایت از مردم فلسطین و مقابله با خطر رژیم صهیونیستی درقبال کشورهای اسلامی است.
 
حب الله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به واسطه حضور مقاومت در لبنان  به خودش جرأت تجاوز به خاک این کشور را نمی‌دهد. دولت آینده باید از این دستاورد بزرگ مقاومت حمایت کرده و اجازه ندهد به آن خدشه ای وارد شود.
 
وی با اشاره به توطئه‌های صهیونیست‌ها برای به آتش کشیدن منطقه تاکید کرد: لبنانی‌ها باید با تشکیل حکومتی کارآمد و تصویب قانون انتخاباتی عادلانه، حیات سیاسی جدیدی را در کشور به راه بیندازد.
 
عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان، اقدامات جنایتکارانه آمریکا و همپیمانانش که سعی در بی ثابتی و نا امنی منطقه دارند را محکوم کرد و خواستار توقف آن شد./983/ب902/د
ارسال نظرات