۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۶۲۶۹۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

بدبین کردن مردم از نظام اسلامی بالاترین گناه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری بدبین کردن مردم از نظام اسلامی را بالاترین گناه دانست و تأکید کرد: کسانی که در توانایی خدمت به جامعه را در خود می‌بینند باید خود را در معرض قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمين صدوقي، مسؤول حوزه علميه اماميه ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین صدوقی مازندرانی، مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری و از علمای مرکز استان مازندران، امروز در دیدار یکی از کاندیداهای شورای شهر مرکز استان با اشاره به این که متأسفانه شهرساری در بخش های مختلف دچار عقب ماندگی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه کار زیربنایی برای توسعه شهر صورت نگرفته است.

 

مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری با تأکید براین که افرادی که می خواهد وارد شورا شوند باید شهرشناس باشند و نارسایی های شهر را بشناسند، گفت: متأسفانه شهر ما در امور مذهبی و دینی نیز نواقص بسیار زیادی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدوقی با بیان این که عمران آبادی تنها یک بعد از توسعه شهری است، تأکید کرد: در امور دینی ومذهبی در شهر دچار یک عقب ماندگی هستیم که بخشی از آن بر دوش شورای شهر است.

 

مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری با تأکید براین که ساری باید چهره یک شهر مذهبی را به خود بگیرد، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود برخی ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی که در شهر دیده می شود، کاسته شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدوقی با بیان این که با امکانات محدودی که در اختیار است شورا و شهرداری باید همه توان خود در جهت توسعه شهری به کار گیرند، گفت: کسانی که در توانایی خدمت به جامعه را در خود می‌بینند باید خود را در معرض قرار دهند.

 

مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی و معیشت مردم، خواستار رفع دغدغه های عمومی از سوی مسؤولان کشور شد.

 

وی با بیان این که در نظام اسلامی خدمت برای آن کسانی که توان خدمت به جامعه را دارند ضرورت دارد، ادامه داد: لازم است که کسانی که توان خدمت به جامعه اسلامی را دارند در عرصه حضور یابند.

 

مسؤول حوزه علمیه امامیه ساری بدبین کردن مردم از نظام اسلامی را بالاترین گناه دانست و تأکید کرد: در همه سطوح خدمتگزاران باید در حد توان خود در سطح کشور و شهر به جامعه اسلامی خدمت کنند و مردم را راضی نگه دارند چون رضایت از مسؤولان رضایت از کل نظام است./950/پ202/س

ارسال نظرات