۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۶۲۷۴۴
در فرهنگسرای اخلاق؛

سلسله نشست‌های تخصصی مرتبط با مکتب اهل بیت برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرهنگسرای اخلاق سلسله نشست‌های تخصصی «کودتای سقیفه، ریشه‌ها، ماجرا و پیامدها» را پیرامون موضوعات مرتبط با مکتب اهل بیت(ع) برگزار می‌نماید.
فرهنگ سراي اخلاق

به گزارش خبرگزاری رسا، فرهنگسرای اخلاق با مشارکت کانون خورشید و موسسه قرآن و عترت «الولایه» و با هدف ترویج معارف قرآنی سلسله نشست‌های تخصصی پیرامون موضوعات مرتبط با مکتب اهل بیت(ع) را برگزار می‌کند.

دوره آموزشی «کودتای سقیفه، ریشه‌ها، ماجرا و پیامدها» در قالب 5 جلسه 120 دقیقه‌ای و با سخنرانی استاد محمدعلی موحدی هر هفته پنج شنیه‌ها ساعت 14:30 برگزار می‌گردد.

در این نشست‌ها به موضوعاتی همچون وقایع پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) و موضوع جانشینی ایشان، مبارزات حضرت زهرا(س) و نقش و تاثیر مخالفان اهل بیت(ع) در وقایع بعدی تاریخ اسلام پرداخته می‌شود.

گفتنی است نخستین جلسه این نشست روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

استاد محمدعلی موحدی، مدرس رشته الهیات در مقطع کارشناسی ارشد، مولف و محقق علوم اسلامی، ناظر کارشناسان بنیاد امامت، معاون پژوهشی کانون خورشید و سابق بر این مدرس، معاون پژوهش و مدیر تولید محتوا و تدوین متون درسی کارگاه تخصصی غدیر پژوهی وابسته به بنیاد علوم و معارف اسلامی بوده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از چگونگی شرکت در جلسات می‌توانند به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار ، فرهنگسرای اخلاق مراجعه کنندو برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33355036 تماس حاصل نمایند./9592/د101/ص

ارسال نظرات