۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۶۲۷۹۲

220 طلبه موفق به دریافت گواهی پایان دوره مبلغان نماز شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: 220 نفر از طلاب شرکت کننده در دوره آموزشی مفتاح شامل تربیت مبلغان نماز، موفق به دریافت گواهی نامه پایان دوره آموزشی شدند.
220 طلبه موفق به دریافت گواهی پایان دوره مبلغان نماز شدند

 علی برزگر، مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: دوره آموزشی مفتاح با هدف تربیت مبلغان نماز اواخر سال گذشته با حضور بیش از 200 طلبه از سراسر استان در دو شهرستان خوی و میاندوآب برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در این دوره دو هزار و 640 ساعت نفر آموزش های مختلف را زیر نظر اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی فراگرفتد، خاطرنشان کرد: 220 نفر از طلاب پس از کسب امتیازات نهایی در آزمون کتبی این دوره آموزشی موفق به دریافت مدرک پایان دوره شدند.

 

برزگر با اشاره به این‎که دوره آموزشی مفتاح برای طلاب سطح یک در استان اجرا شد، افزود: این دوره شامل چهار کلاس بود که با محوریت شهرهای شمال و جنوب استان به اجرا درآمد.

 

این مسؤول همچنین تعداد گفتمان ها و نشست های دانش آموزی اجرا شده در سه ماه آخر سال گذشته را 85 گفتمان اعلام کرد و افزود: این گفتمان ها با محوریت نماز در سطح مدارس راهنمایی و متوسطه استان به تفکیک شهرستانها اجرا شد.

 

مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در ادامه به برگزاری مسابقه «پله های آسمانی» ویژه دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقه که شامل توزیع پاسخنامه و منبع آزمون بود با شرکت بیش از دو هزار دانش آموز اجرا شد که از این تعداد دویست نفر به عنوان نفرات برتر که موفق شدند به بیش از 60درصد سوالات پاسخ صحیح ارائه کنند، معرفی شدند./936/ت303/ب

ارسال نظرات