۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۶۲۷۹۶

مؤسسات و خانه های قرآن آذربایجان غربی حمایت می شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در سال جدید مراکز و مؤسسات قرآنی فعال استان برای تجهیز نرم‌افزاری و توسعه امکانات آموزشی خود مورد حمایت قرار می گیرند.
مؤسسات و خانه های قرآن آذربایجان غربی حمایت می شوند

 

اسماعیل خیری، رییس دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: در سال جدید مراکز و موسسات قرآنی فعال استان برای تجهیز نرم‌افزاری و توسعه امکانات آموزشی خود مورد حمایت قرار می گیرند.

 

 

وی ادامه داد: توسعه امکانات موسسات قرآنی با هدف ارتقای کیفی محتوای دوره‌ ها با بهره‌ گیری از امکانات روز آموزشی انجام می‌ شود.

 

خیری تصریح کرد: در حال حاضر یکصدو سی مرکز و موسسه قرآنی در سطح مناطق شهری استان جهت برگزاری دوره ‌های مختلف آموزش کلام وحی وجود دارند که از این تعداد یکصد و ده مرکز دوره‌ های خود را به صورت مستمر و پیگیر برگزار می‌کنند.

 

رییس دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به این که هنوز برنامه‌ های اجرایی سال جدید ابلاغ رسمی نشده است، گفت: دوره‌ های آموزشی مختلف از جمله روخوانی و روان‌ خوانی، مفاهیم، تجوید، تفسیر و آموزش قرآن گروه سنی پیش دبستانی هم اینک در موسسات و مراکز قرآنی استان در حال برگزاری است.

 

خیری همچنین با اشاره به فعالیت خانه های قرآن در مناطق روستایی که از استقبال مطلوب خانواده ها برخوردار است، گفت: در حال حاضر تعداد یکصد و ده خانه‌ قرآن روستایی در سطح مناطق روستایی استان مشغول ارائه آموزش در حوزه مفاهیم و مضامین کلام وحی هستند.

 

این مسؤول اظهار داشت: همه خانه‌ های قرآن روستایی که دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی هستند با استقبال مطلوب مردم و اقشار مختلف دوره های آموزش قرآن را برگزار می کنند./936/ت302/ب

ارسال نظرات