۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۶۲۸۴۶
با سخنرانی آیت‌الله یزدی؛

جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه برگزار می‌شود

خبرگزرای رسا ـ با سخنرانی آیت الله یزدی جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.
  

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه
محمد علی برنامنش، مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.
 
وی با بیان این‌که جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه برگزار می شود، تصریح کرد: در این مراسم آیت‌الله محمد یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین سخنرانی خواهند کرد.
 
برنا منش گفت: جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.
 
مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه افزود: در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا رییس مجمع نمایندگان به ایراد سخن می پردازد و گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجمع ارائه خواهد کرد.
 
برنامنش یادآورشد: پیش از سخنرانی آیت الله یزدی و حجت الاسلام والمسلمین بی ریا، دو نفر از نمایندگان مجمع در نطق پیش از دستور به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود خواهند پرداخت.
 
وی بیان کرد: جلسات عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم هر دو هفته یکبار برگزار می شود.
 
گفتنی است، نمایندگان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رای مستقیم طلاب شهرستان های مختلف محصل در حوزه علمیه قم هر چهار سال یکبار انتخاب می شوند.
 
طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور می توانند از طریق مجمع نمایندگان طرح ها و نظرات خود در خصوص مسائل مختلف حوزه اعلام کنند و این مجمع نیز بعد از بحث و بررسی و در صورت تصویب آنها را به نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز حوزه از جمله شورای عالی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه می کند.
 
گفتنی است، ششمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم سال آینده پایان می یابد و طلاب و فضلای شهرستان های مختلف کشور باید در سال آینده برای مدت چهار سال نمایندگان خود را انتخاب کنند./924/پ202/ج
 
ارسال نظرات