۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۲۹۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را عقب می راند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان حضور حداکثری مردم در انتخابات خردادماه را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان و عقب نشینی آنها دانست.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که انتخابات یکی از مسائل مهم و سرنوشت ساز برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: برگزاری انتخابات سالم برای نظامی که مبتنی بر آرای مردم در دنیا شناخته شده و 34 سال با اتکا به آرای مردم مشکلات را حل کرده و به پیشرفت های بسیاری رسیده، بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: خصومت دشمنان ما به سبب پیشرفت نظام اسلامی و پشتیبانی مردم از نظام است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: وقتی دشمنان حضور حداکثری مردم در انتخابات را مشاهده می کنند از تهدیدات خود عقب نشینی می کنند.

رییس شورای عالی حوزه علمیه لرستان بیان داشت: حضور حداکثری لوازمی دارد که یکی از آنها رقابت نامزدها و حضور آنها در انتخابات است.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به این که در انتخابات باید صلاحیت های افراد مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: صلاحیت های افراد برای پذیرش مسؤولیت در انتخابات بسیار مهم است، هرکس این صلاحیت ها را داشته باشد راه برای او باز است و واهمه ای از تعدد نامزدها وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کسانی باید وارد عرصه انتخابات شوند که در شأن دهه چهارم انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی یاد کرد و افزود: به فضل الهی و با حضور همه جانبه مردم، انتخابات خردادماه یک حماسه سیاسی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی خواهد شد./9462/ت302/ج

ارسال نظرات