۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۶۲۹۵۲
با حضور رییس جمهور؛

جلسه هیأت دولت در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هیأت دولت با حضور محمود احمدی نژاد در اهواز برگزار شد.
هيأت دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین دور از سفر استانی هیأت دولت به خوزستان شامگاه دوشنبه با برگزاری جلسه ای با حضور وزیران و با ریاست محمود احمدی نژاد به پایان رسید.

بنا بر این گزارش در جلسه هیأت دولت روند پیشرفت مصوبات قبلی سفرهای استانی در استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه محمود احمدی نژاد مطالبات مردم خوزستان در طول دور چهارم سفر هیأت دولت به این استان را نشان دهنده شور انقلابی آنها دانست و افزود: مردم خوزستان همواره در میدان حاضر بوده و جهت دفاع از آزمان های انقلاب آماده هستند.

رییس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دولت برای عمران و آبادانی و پیشرفت خوزستان تصریح کرد: بحمدالله از ابتدای کار دولت نهم گام های بلندی در جهت آبادانی استان خوزستان برداشته شد و اکنون نتیجه زحمات آن دوران را مشاهد می کنیم.

احمدی نژاد صادرات برق، افزایش شبکه های آبیاری، پتروشیمی از مهم ترین کارهای دولت در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: کمبودهای زیادی همچنان مشاهده می شود و دولت همچنان مشکلات را پیگیری می کند.

وی پیشرفت خوزستان را آرزوی دولت دانست و افزود: اقوام و اقشار مختلف خوزستان جزء انقلابی ترین قبایل کشور در طول تاریخ بوده و امروز هم با همه وجود در مسیر آرمان های انقلاب حرکت می کنند.

‌در ادامه این جلسه آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز با قدردانی از توجه دولت به استان خوزستان گفت: خستگی‌های اعضای محترم هیات دولت و رییس‌جمهور محترم، همه در راستای سربازی حضرت ولی عصر(عج) است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سفر هیأت دولت به استان خوزستان را منشأ برکت ها ی فراوان دانست و خاطر نشان کرد: بحمدالله رییس جمهور با تمام توان خود به فعالیت در حهت ساخت ایرانی آباد پرداخته است./9464/پ202/ع

ارسال نظرات