۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۶۳۰۹۲

چند خبر از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه استان فارس

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان فارس از برگزاری دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم در تابستان 92 در شهرستان سپپیدان و برگزاری سومین نشست منطقه‌ای معاونان تهذیب مدارس علمیه استان در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در مدرسه علمیه رضویه شیراز خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام احمدفولادی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان فارس از برگزاری دومین دوره تربیت مربی قرآن کریم در تابستان 92 در شهرستان سپپیدان خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای این معاونت که در نشست معاونان تهذیب و مدیران هم مصوب شد، فعالیت‌های قرآنی به وی‍ژه روخوانی و صحت قرائت قرآن کریم بود، با توجه به مشکلات در زمینه قرآن در مدارس علمیه، این دوره‌ها به ما کمک میکند با تربیت استادان قرآنی در تمام موضوعات این مشکلات برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد این دوره هم که با استقبال خوب طلاب روبرو شده است بهتر از دوره‌های قبل برگزار شود.

برگزاری سومین نشست منطقه‌ای معاونان تهذیب مدارس علمیه استان

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه استان فارس از برگزاری سومین نشست منطقه‌ای معاونان تهذیب مدارس علمیه استان در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در مدرسه علمیه رضویه شیراز خبر داد.

وی ادامه داد: در این نشست مدیران مدارس علمیه شیراز نیز حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام فولادی خاطر نشان کرد: سومین نشست معاونان تهذیب مربوط به سال تحصلی91-92 است که هدف از این نشست پیگیری مصوبات قبل و گزارش از مدیران و معاونان تهذیب در زمینه اجرایی شدن شیوه‌نامه شرح وظایف معاونان تهذیب مدارس علمیه استان است.

وی افزود: در  این نشست مسؤولان، مدیران و معاونان مدارس و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه  استان حضور خواهند داشت.  

برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی قبل از امتحانات برای طلاب و مدارس علمیه استان

معاون تهذیب استان فارس از برگزاری جلسات مشاوره به ویژه مشاوره تحصیلی در ایام امتحانات در مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام فولادی خاطر نشان کرد: مشاوره برای طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز با استادان مشاوره خبره در تمام موضوعات به ویژه تحصیلی در مدارس علمیه و فرهنگ‌سرای خانواده و برای شهرستان‌های استان با اعزام استادان در مدارس علمیه از‌ اول اردیبهشت برگزار شده است.

وی در ادامه بیان داشت: تمام طلاب در طول سال نیاز جدی به مشاوره به ویژه مشاوره تحصیلی دارند و ما آمادگی خود را به مدیران ومسؤولان مدارس علمیه جهت اعزام استادان مشاوره اعلام کرده‌ایم./993/پ203/پ

ارسال نظرات