۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۶۳۱۴۵
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

سلسله نشست های گفتمان دینی در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی، سلسله نشست های گفتمان دینی در آمل برگزار می شود.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که  باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

 

حجت الاسلام قنبری با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار نماید، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش موثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند موجب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.

 

حجت الاسلام قنبری با بیان این که در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی، سلسله نشست های گفتمان دینی در آمل برگزار می شود، ادامه داد: با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در سال 91، 121 گفتمان دینی و کارگاهی در سطح مدارس شهر و روستاهای آمل و در موضوعات مختلف برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در فصل تابستان هم 48 گفتمان دینی ویژه خواهران و 36  گفتمان دینی برادران در کلاس های هسته های فرهنگی برگزار شد که این آمار نسبت به سال 90 افزایش چشمگیری داشته است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: در ماه مبارک رمضان مجموعا 60 مورد گفتمان از سوی روحانیان اعزامی از شهر های مختلف کشور در سطح شهر و روستاهای تحت پوشش برای مخاطبان هدف برگزار شد.

 

حجت الاسلام قنبری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فعالیت های مرکز مشاوره دینی در آمل پرداخت و خاطرنشان کرد: این مرکز در راستای استحکام بخشی به کانون خانواده و بررسی مشکلات فرهنگی و اخلاقی شکل گرفته است.

 

وی ادامه داد: میانگین سن درخواست کنندگان تشکیل مشاوره از 22 تا 44 سال بوده و بیشترین آنها هم نوجوانان و جوانان است که در زمینه های احکام، اخلاق و مسایل خانوادگی ارائه طریق شده اند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که استقبال خواهران و برادران از تشکیل مشاوره اخلاقی و خانوادگی بسیار چشمگیر بوده است، گفت: ارائه خدمات از سوی مرکز مشاوره دینی رایگان بوده و هزینه ای دریافت نمی شود./950/ت302/ب

ارسال نظرات