۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۱۵۳

آیت الله نمازی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
بازديد آيت الله نمازي از خبرگزاري رسا بازديد آيت الله نمازي از خبرگزاري رسا بازديد آيت الله نمازي از خبرگزاري رسا بازديد آيت الله نمازي از خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز از خبرگزاری رسا بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، آیت الله نمازی ضمن گفت وگو با مدیرعامل و اعضای هیات تحریریه خبرگزاری رسا در جلسه درس اخلاق رسانه شرکت کرد.
آیت الله نمازی در سخنانی تلاش برای افزایش آگاهی های عمومی جامعه نسبت به معارف دینی و اسلامی در عرصه های مختلف را از مهم ترین رسالت های اصحاب رسانه و خبرنگاران دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، انتخابات خردادماه را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اهالی رسانه باید فقه رسانه و بایدها و نبایدهای آن را برای کاندیداها تبیین کنند.
نماینده مقام معظم رهبری در کاشان تاکید کرد: کسانی که توانایی لازم برای این مسؤولیت مهم را ندارند نباید در صحنه حاضر شوند و بی جهت باعث ایجاد ترافیک شوند.
آیت الله نمازی بیان داشت: اهالی رسانه باید این مطلب را برای مردم تبیین کنند که شرکت در انتخابات یک فریضه سیاسی و ملی و واجب عینی است که همه باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و مشارکت حداکثری از دیگران اسقاط تکلیف نمی کند، اما متاسفانه این مساله هنوز از سوی رسانه ها تبیین نشده است.
مشروح سخنان آیت الله نمازی در درس اخلاق رسانه متعاقبا منتشر می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات