۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۱۶۳
با حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری؛

کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و گفتمان های دانشجویی با محوریت انتخابات و راهبردهای انتخاب اصلح در دانشگاه ارومیه خبر داد.
کرسي هاي آزاد انديشي

بهمن حسینی، معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جدید و در آستانه برگزاری انتخابات، کرسی‌ های آزاداندیشی متفاوتی در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود که تا کنون بسیج دانشجویی چهار عنوان برای برگزاری کرسی‌ها مطرح کرده است.

 

 

حسینی ارتقای بینش سیاسی و فکری دانشجویان را از اهداف برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها عنوان و تصریح کرد: کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات گفتمان های اصولگرایی و اطلاح طلب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه در محل این دانشگاه برگزار می‌ شود.

 

وی با بیان این که نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این کرسی ها به تبیین و تبادل نظر و گفتگو در رابطه با مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی با دانشجویان می پردازند،  گفت: در همین راستا مناظره مشاوران و مسؤولان ستادهای انتخاباتی قالیباف و منوچهر متکی نیز دیروز در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

 

به گفته معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه، با وجود لغو حضور دکتر باهنر در برنامه دانشگاه، دکتر محسن رضایی در جمع دانشجویان این دانشگاه حاضر شد و به بیان برنامه ها و دیدگاه خود در خصوص مسائل مختلف پرداخت.

 

حسینی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته 14 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه ارومیه برگزار شده است، افزود: موضوعات اصلی کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار شده در سال 91، مسائل سیاسی و فرهنگی بود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه ارومیه در ادامه به اعزام دانشجویان به سفر عمره مفرده اشاره و خاطرنشان کرد: طبق سهیمه اعلامی قرار بود 15 نفر از دانشجویان اردیبشهت ماه جاری به این سفر معنوی اعزام شوند اما براساس برنامه ای که بخشی از تعهدات مالی را از طریق اعطای تسیهلات بانکی ممکن می‌ساخت تعدای از اعزامیان موفق به دریافت این تهسیلات نشدند.

 

حسینی تصریح کرد: اعزام دانشجویان به سفر عمره مفرده 14 اردیبهشت ماه جاری صورت می‌ گیرد.

 

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌ های انجام شده در تیر ماه سال جاری تعداد 200 نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه در قالب کاروان‌ های زیارتی به شهر مقدس مشهد اعزام می شوند./936/ت302/ب

ارسال نظرات